Mô tả công việc
Duties and Professional Responsibilities :
• Schedule, delegate tasks to Front Officers and supervise daily operation.
• Coordinate with Reservation and Sales & Marketing in following up reservation forecast and special requests, if any.
• Ensure outstanding guest care with friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
• Courteously and accurately answer inquiries from potential guests and accept hotel reservations.
• Respond to telephone, email, and in-person inquiries regarding reservation, hotel information and guest concerns.
• Use suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
• Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel Front office team members to ensure a quality operation.
• Allocate rooms to expected arrivals after checking guests’ references and special requests.
• Monitor the EPBX equipment and assisting incoming and outgoing calls, setting wake-up calls, notice and met up in-house guest’s order.
• Resolve guest issues, complains, problems in a quick, efficient to maintain high level of service satisfaction a quality service of the Hotel.
Administrative & General Responsibilities
• Support Assistant Front Office Manager in executing standard operating procedures and support implementation in the outlet.
• Participate in job training plan across the department and implement in all aspects of Front Office professionals; manage the subordinate’s performance and conduct appraisal if needed.
• Actively participate in personnel discussions, such as counselling, performance management and general staffing matters.
• Attend department’s meetings on a period basis or as required and support in practicing initiatives discussed at meetings.
Others
• The Hotel requires that you perform any task deemed necessary by the Management for the efficient running of the (department) operation and the Hotel in general.
Quyền lợi được hưởng
Bạn sẽ NHẬN được những gì?
1.Tránh xa ồn ào của đô thị ( kẹt xe, ô nhiễm..)
2.Tránh xa Virus Corona ( Covid 19)
3.Tổng Quản lý thân thiện đến từ Châu âu biết lắng nghe và quan tâm nhân viên
4.Trưởng BP Nhân sự luôn luôn lắng nghe và phản hồi kịp thời cho nhân viên
5. Chủ đầu tư quan tâm đến nhân viên ( FYI, they are young and open minded)
6.Phụ cấp tiền khai trương
7. Hotel cung cấp chỗ ở cho nhân viên ( trừ người địa phương)
8.Hỗ trợ tiền ăn trước khai trương ; sau khai trương sẽ được hỗ trợ tiền ăn từ 1-2 bữa ( chưa kể bữa ăn ca)
9.Hỗ trợ chi phí di chuyển nhận việc
10.Hỗ trợ chi phí về phép năm ( 1-2 lần)
11.Được đào tạo về nghiệp vụ, ngoại ngữ và các kỹ năng cần cho công việc
12.Các phúc lợi khác : phòng Gym tại khu nhà nhân viên, các trò chơi giải trí như banh bàn, bida...
Nhân viên xuất sắc tháng, sinh nhật tháng, tiệc nhân viên...Các hoạt động dã ngoại, từ thiện, bảo vệ môi trường
13. Thưởng tháng lương 13 ( tùy vào tình hình kinh doanh)
14. Bảo hiểm xã hội theo qui định
15. Phát triển nghề nghiệp trong tập đoàn với triết lý
Come as STAFF , Leave as MANAGER & Come as MANAGER, Leave as EXCOM or GENERAL MANAGER
Yêu cầu công việc
- GOOD ATTITUDE
- GOOD TEAM SPIRIT
• At least three-year working experience in Front Office department with one year work in senior position.
• Knowledge of Smile/Opera/ Fidelio or other PMS and in Microsoft office program are required
• Excellent communication skills in native and foreign language (English and/or others).
Yêu cầu hồ sơ
- Hoặc liên hệ Mr Tâm - 0985.800.178 ( zalo/ facebook / viber ) để được tư vấn
[ THE SECRET CÔN ĐẢO ] GUEST SERVICE SUPERVISOR ( X 2)
Chức danh | Ngày kết thúc | Mức lương |
---|---|---|
Front Office Supervisor | 26/01/2021 | Thỏa thuận |
GIÁM SÁT LỄ TÂN | 31/01/2021 | Thỏa thuận |
Trưởng Bộ phận lễ tân (FOM) | 31/12/2020 | Thỏa thuận |
DUTY MANAGER | 30/11/2020 | Thỏa thuận |
Giám sát Lễ tân | 26/09/2020 | Thỏa thuận |
Butler | 19/09/2020 | Thỏa thuận |
Duty Supervisor | 30/06/2020 | Thỏa thuận |
[ THE SECRET CÔN ĐẢO ] GUEST SERVICE SUPERVISOR ( X 2) | 31/05/2020 | Thỏa thuận |
Assistant Front Office Manager ( Based at Côn Đảo island ) | 31/05/2020 | Thỏa thuận |
Giám sát Lễ tân Khách sạn | 29/05/2020 | Thỏa thuận |
BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY
5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ
Sắp xếp đánh giá