Assistant Human Resource Manager| Trợ lý trưởng bộ phận nhân sự (Based in ConDao Island)
- Hạn nộp: 25/09/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Nhân viên
20/09/2022 10:16
Mô tả công việc
GENERAL PURPOSE
Perform Recruitment tasks assigned & Office Administration. Detail below:
RECRUITMENT TASK:
- Consolidate the recruitment request from all department.
- Use the job description and requirement to create the recruitment advertisement.
- Create and manage the recruitment database/candidate profile for each position, ensure tocomplete all processes, forms in recruitment procedure.
- Screen the candidate profiles according to the criteria and requirement of each position.
- Direct interview the positions of level 5 & 6, intern, casual labour. Cooperate with relevantDepartment head and Manager for interview arrangement.
- Inform the candidate about the interview result.
- Conduct reference check of the candidate.
- Report the result of recruitment and probation performance of new employee to HR Manager.
- Prepare and issue contracts to all new employees
- Conduct and ensure smooth on-boarding experience for all new hires
- Manage resignation and clearance procedures
- Maintain good working relationships and partnerships with recruitment agencies / sources.
ADMINISTRATION TASK:
- Prepare recruitment material (JD, C&B, contract, NDA…) and align to other department manager for recruitment process.
- Follow and execute the recruitment process & equivalent documents (qualify application, interview)
- Prepares employees for assignments by establishing and conducting orientation programs.
- Maintains the work structure by updating job requirements and job descriptions for all positions.
- Participate to supervise staff house and employee areas.
- Take charge in building up company’s image via communication channels (such as notice board, Websites, Fanpage, Group,...)
- Create and update employee data record in master file & Cadena System.
ORTHER RESPONSIBILITIES:
- Organize and execute employees’ social, athletic and recreational activities
- Ensure that all employees comply with the hotel policies and procedures.
- Assist colleagues will all HR related queries and questions.
- Support Training Manager in setting up, preparing, tracking training class.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác
Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi
Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm
Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7
Yêu cầu công việc
Bằng cử nhân hoặc bằng tốt nghiệp về Nhân sự hoặc Quản trị kinh doanh.
Bachelor's degree or Diploma in Human Resources or Business Administration
Ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
Minimum 1 years of experience in similar position.
Giao tiếp bằng tiếng Anh khá
Fair English communication skill.
Sử dụng thành thạo Excel, Word và Power point. Có kiến thức về Cadena là một lợi thế
Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint. Knowledge of CADENA system is a plus.
Kỹ năng giao tiếp và quan hệ khách hàng tốt
Good communication and customer contact skills.
2. Competencies/Các năng lực cần thiết.
Công bằng và khách quan.
Fairness and objectivity.
7. Tương tác chuyên nghiệp và duy trì mối quan hệ làm việc hiệu quả với quản lý, nhà cung cấp và đồng nghiệp. Thân thiện, khéo léo trong ứng xử và giải quyết tình huống.
Interact professionally and maintain effective working relationships with management, vendors and co-workers. Tactful, friendly but firm manner.
Bảo mật tài liệu và thông tin
Ability to maintain confidentiality of sensitive materials and information
Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well-presented and professionally groomed at all times.
Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Yêu cầu hồ sơ
Email: Tin đã hết hạn
Số điện thoại : 0254.3837.888
Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.
*Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
- https://thesecretcondao.com/
The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân Sự