Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11898 1

[MELIA SAIGON] FINANCIAL CONTROLLER (GIÁM ĐỐC TÀI CHÍNH)

  • Hạn nộp: 31/07/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Cập nhật
19/08/2020 16:00

Mô tả công việc

- Oversees and directs all aspects of Finance and Accounting department in the hotels and ensures its smooth running so that all financial and management reports are accurate and available by their due dates.

- Devises and maintains a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with Management’s general and specific authorization and in compliance with generally accepted accounting principles and specific country legislation.

- Oversees the preparation of the hotels yearly operating budget.

- Ensures the hotel hold all required licenses and permits to operate.

- Reviews all proposed contracts for pricing and terms, ensuring that hotels interest comes first and is protected at all time.

- Provides assistance to other operational departments in the definition, implementation and follow-up of improved internal control tools. 

- Oversees and ensures the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering functions.

- Oversees and ensures the smooth running of the overall cost control functions.

- Oversees and ensures the smooth running of the purchasing functions in accordance with the resort’s policies and procedures.

 - Oversees and ensures the smooth running of the overall payroll and general administrative functions.

- Oversees all legal and tax matters related to the hotel in liaison with consultants and local authorities.

Quyền lợi được hưởng

- Dynamic, professional & open minded working environment.

- Joining training courses according standard of Melia Hotels International.

- Good salary, benefits and bonus.

- Supporting shift meals at staff canteen

Yêu cầu công việc

- 5 - 8 years of relevant experiences.

 - Bachelor’s degree in Accounting, Finance or related field. 

 - Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

 - Good Communication and writing skills. 

 - Proficient in the use of Microsoft Office

Yêu cầu hồ sơ

- Letter

- Resume

- Health certificate within of six months

- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee

- ID card

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
  • Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu