Concierge Officer - Nhân viên hỗ trợ thông tin khách hàng
- Hạn nộp: 05/05/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Điện Bàn - Quảng Nam
Làm theo ca
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
19/04/2024 17:38
Mô tả công việc
1) Develops a strong knowledge of the hotel's facilities and services and of the surrounding community.
2) Provides guests with information about attractions, facilities, services, and activities in or outside the property.
3) Makes guest reservations for air or other forms of transportation when requested.
4) Obtains necessary itinerary tickets.
5) Makes guest reservations for the theatre and other forms of entertainment when requested. Obtains necessary tickets and provides directions to facilities.
6) Organizes special functions as directed by management.
7) Arranges secretarial and other office services.
8) To ensure a proper use of the telephone etiquette standards.
9) To oversee the concierge operations, doormen, bellmen, valet parking and to supervise the area ensuring that all standards and procedures are fully known and followed.
10) To ensure that all necessary equipment are maintained properly with sufficient stock for day to day operations.
11) To ensure that all sections have proper coverage of staff at all times.
12) To ensure that guest luggage records are accurately maintained and all special requests are met.
13) Process and deliver messages for Guests.
14) Deliver and safely storage Guest luggage.
15) Stay current and up to date with all hotel services as well as daily VIP requests and special events.
16) Ensure orderliness and safety guidelines around the lobby and front door areas.
17) Provide support to Management as required, in cases of emergency.
18) Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service.
19) Maintain a clean, healthy, and safety working area.
20) Coordinates guest requests for special services or equipment with the appropriate department.
21) Contacts roomed guests periodically to ascertain any special needs.
22) Handles guest complaints and solve problem to the degree possible.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
- College degree in hospitality or equivalent certificate.
- Fluent in English
- A minimum of 01 year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings
- Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense
- Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management, Customer Service;
- Strong organizational skills with outstanding attention to detail.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ trực tiếp về khách sạn Citadines Pearl Hội An nhé.
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
CITADINES PEARL HOI AN Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự