Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16224 1

Concierge Officer - Nhân viên hỗ trợ thông tin khách hàng

  • Hạn nộp: 05/10/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

1) Develops a strong knowledge of the hotel's facilities and services and of the surrounding community.

2) Provides guests with information about attractions, facilities, services, and activities in or outside the property.

3) Makes guest reservations for air or other forms of transportation when requested.

4) Obtains necessary itinerary tickets.

5) Makes guest reservations for the theatre and other forms of entertainment when requested. Obtains necessary tickets and provides directions to facilities.

6) Organizes special functions as directed by management.

7) Arranges secretarial and other office services.

8) To ensure a proper use of the telephone etiquette standards.

9) To oversee the concierge operations, doormen, bellmen, valet parking and to supervise the area ensuring that all standards and procedures are fully known and followed.

10) To ensure that all necessary equipment are maintained properly with sufficient stock for day to day operations.

11) To ensure that all sections have proper coverage of staff at all times.

12) To ensure that guest luggage records are accurately maintained and all special requests are met.

13) Process and deliver messages for Guests.

14) Deliver and safely storage Guest luggage.

15) Stay current and up to date with all hotel services as well as daily VIP requests and special events.

16) Ensure orderliness and safety guidelines around the lobby and front door areas.

17) Provide support to Management as required, in cases of emergency.

18) Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service.

19) Maintain a clean, healthy, and safety working area.

20) Coordinates guest requests for special services or equipment with the appropriate department.

21) Contacts roomed guests periodically to ascertain any special needs.

22) Handles guest complaints and solve problem to the degree possible.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary and Benefit Package
  • International Working Environment
  • Internal Career Advancement

Yêu cầu công việc

  • College degree in hospitality or equivalent certificate.
  • Fluent in English
  • A minimum of 01 year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings
  • Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense
  • Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management, Customer Service;
  • Strong organizational skills with outstanding attention to detail.

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ trực tiếp về khách sạn Citadines Pearl Hội An nhé.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
  • https://thepearlhoian.vn/
  • The Pearl Hoi An tọa lạc tại bãi biển An Bàng, một trong những bãi biển cát trắng đẹp nhất thế giới. Tất cả tiện ích đều nằm trong tầm tay với hệ thống 588 phòng khách sạn, căn hộ và siêu biệt thự biển. Đặc biệt The Pearl Hoi An còn sở hữu vị trí vô cùng thuận lợi khi chỉ cách Phố cổ Hội An 5km. Hãy tạm gác lại bộn bề cuộc sống, tận hưởng những phút giây thư giãn tuyệt vời với chuỗi hành trinh khám phá bất tận tại khu nghỉ dưỡng biển xinh đẹp bên bờ Di Sản Thế Giới.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo