Giám sát Buồng phòng/Housekeeping Supervisor
- Hạn nộp: 31/05/2021
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Làm theo ca
Buồng phòng
Trưởng ca/ Giám sát
07/01/2022 11:38
Mô tả công việc
• Thực hiện công việc của một nhân viên phục vụ phòng khi cần.
To work as a room attendant if needed.
• Điều phối, phân công công việc hàng ngày trong bộ phận.
To monitor, assign daily work within the department.
• Kiểm tra và đảm bảo:
To check and ensure:
- Tình trạng phòng khách luôn sạch sẽ và luôn trong tình trạng sẵn sàng đón khách.
Guest rooms are always in clean and ready condition.
- Các khu vực công cộng nằm trong phạm vi theo dõi luôn đạt chuẩn về vệ sinh đã đề ra.
All public areas within the watch always meet the hygienic standards.
- Các trang thiết bị, tiện nghi trong phòng khách luôn đủ và trong tình trạng sử dụng/hoạt động tốt.
All facilities, conveniences in guest rooms are always fulfilled and in good operational condition.
- Các trang thiết bị/công cụ lao động phục vụ cho việc thực hiện công việc của nhân viên luôn đầy đủ và tốt.
All equipment, tools needed for the implementation of staff are always fulfilled and qualified.
- Việc chấp hành các nội quy quy định của khách sạn được thực hiện tốt tại bộ phận.
All regulations of the hotel are well complied.
- Các báo cáo theo quy định được thực hiện kịp thời và chính xác.
All reports are implemented timely and accurately as prescribed.
• Phối hợp với các bộ phận liên quan trong việc phục vụ khách, cũng như bảo đảm an ninh an toàn và phòng cháy chữa cháy.
To coordinate with relevant departments in serving guests, as well as ensuring security and fire safety.
• Hỗ trợ Trưởng bộ phận trong việc quản lý, phát triển nhân viên.
To support Head of Department in staff management and development.
• Báo cáo đề xuất nhằm cải tiến môi trường làm việc cũng như chất lượng thực hiện công việc của bộ phận.
To propose improvements of working environment as well as quality implementation of the department.
• Giải quyết các phàn nàn của khách trong phạm vi quyền hạn cho phép.
To solve all complaints of guests within authority allowed.
Các công việc khác theo yêu cầu của Tổng Quản lý và Trưởng bộ phận.
Other tasks requested by General Manager and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Có bằng cấp nghiệp vụ khách sạn.
Vocational diploma or degree in Hospitality.
• Có kinh nghiệm quản lý đội ngũ nhân viên.
Experience in staff management.
• Có tinh thần phục vụ khách hàng là trên hết.
Extremely high spirit of Customer Service.
• Tiếng Anh: khả năng giao tiếp cơ bản.
English: Basic communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
CV in Vietnamese certified by local government
copies of ID card
copy of residence book
copy of certificate of birth
character reference form
Copies of all related qualifications, 1 of each (if have)
Certificate of Health
Copy of the Decision on termination of labour contract with the latest company (if have)
Social insurance book OR provide the photocopy of the 1st page – if you have not received the one-off allowance.
Supporting documents for dependants (residence book, certificate of birth, certification of income, etc. of the dependants that can show the relationship and income of the dependants
02 colour photos 3x4cm
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 3 Hạ Long, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
Welcome to Mercure Hotels Vung Tau! Here’s to your journey with Mercure Vung Tau for the most unforgettable stays. Mercure is one of AccorHotel’s 38 renowned hotel brands. Let’s choice Mercure Vung Tau to compose your vacations, live your dreams and rediscover the meaning of world travel. Every Mercure is a portal to a destination. Its staff are genuinely knowledgeable about the city and every detail of the decor tells a story about the location and its cultural heritage. While every Mercure hotel is unique, all share the same passion for high-quality services. So from the moment our guests step inside a Mercure – be it in Paris, Rio or Bangkok – they are immersed in their destination. Mercure: travel made authentic.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân Sự