Guest Relations Manager

The Five Residences Hanoi

Quy mô :

Ngo Dang Duy 0389182886 343 Đội Cấn, Liễu Giai, Ba Đình, Hanoi, Vietnam

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Main Duties & Responsibilities

 Ensures implementation of SOP and all policies & procedures related to the department.

 Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel’s general guidelines for service recovery.

 Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.

 Reviews weekly forecasts and schedules Team Members accordingly.

 Assists hands-on in the operation during peak periods as required.

 Meets, greets and escorts guests to the room in accordance with the hotel’s standards and as assigned.

 Ensures a strict room key control system is implemented at the Executive Floor.

 Approves rebates within the amount parameters as specified by the hotel’s policies & procedures.

 Is the custodian of the guest history database, ensuring profiles are up-to-date and information is used in the operation to support guest recognition.

 Functions as Chorus reward Ambassador.

 Coordinates VIP recognition programs.

 Ensures the Team is always up-to-date with the latest and recommends the best outside companies.

 Maintains logbook

Quyền lợi được hưởng

- Comparative salary package

- 5 days working per week with 15 AL per year. 

- Full salary during probation time

Yêu cầu công việc

Career Competencies

 Goal Setting

o Sets challenging but achievable goals for self

 Communication

o Communicates effectively with colleagues

o Can express a convincing argument to support views

 Service Mindset

o Always puts the needs of the guest first

o Resolves guests' concerns, seeking assistance where needed

 Teamwork and Collaboration

o Works well with others - asks for help and offers support when needed

 Process and Project Management

o Follows standard procedures and performs job efficiently

o Handles unexpected changes well

 Problem Solving

o Can solve routine problems with little or no supervision

 Management and Leadership

o Where appropriate, supervises the work of others well

o Takes full responsibility for final decisions

 Mentoring and Coaching

o Actively coaches others

 Change and Innovation

o Is calm and focused during times of change or uncertainty

o Comes up with ideas for improvement

 Professional Development

o Always looks for opportunities to improve skills

 Values

o Consistently acts in line with our core values


Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ trực tiếp hoặc gửi CV qua email

Guest Relations Manager

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính Xem hồ sơ tải lên

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
FLC Hotels and Resorts - Revenue Manager 10/10/2020 Thỏa thuận
Assistant Manager, Front Office 20/11/2020 Thỏa thuận
Guest Relations Manager 28/10/2020 12 - 20 triệu
TRƯỞNG BỘ PHẬN LỄ TÂN 30/10/2020 12 - 20 triệu
FO Duty Manager 30/08/2020 8 - 12 triệu
TRƯỞNG BỘ PHẬN ĐẶT PHÒNG 29/08/2020 20 - 30 triệu
Front Office Manager 26/08/2020 Thỏa thuận
REVENUE MANAGER (QUẢN LÝ DOANH THU) 30/08/2020 20 - 30 triệu
Duty Manager 26/06/2020 Thỏa thuận
Bộ phận Booking - Đặt Chỗ Nhà Hàng - Địa Điểm Giải Trí CSKH 15/04/2020 5 - 8 triệu
Front office manager/ Trưởng bộ phận lễ tân 31/03/2020 12 - 20 triệu

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá

THÔNG TIN LIÊN HỆ

The Five Residences Hanoi

Địa chỉ: 343 Đội Cấn, Liễu Giai, Ba Đình, Hanoi, Vietnam

Website: https://saffron-collection.com/