Sales & Customer Service
- Hạn nộp: 30/11/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
11/10/2022 16:00
Mô tả công việc
• Responsible for restaurant reservations, event, party & group booking & planning
Có trách nhiệm cho các đặt chỗ nhà hàng, sự kiện, đặt tiệc và đặt theo nhóm, lên kế hoạch
• Prepare and present sales proposal to potential clients, highlighting the best features and qualities of the venues
Chuẩn bị và trình bày những đề xuất bán hàng đến những khách hàng tiềm năng, nêu bật các tính năng và chất lượng tốt nhất của các chi nhánh
• Responsible for all the sale related administrative tasks, both internal (forms, reports, update the sales, delivery & catering system) and external (prepare contracts, proposals, invoices)
Có trách nhiệm về tất cả các công việc hành chính liên quan đến bán hàng, gồm công việc nội bộ (biểu mẫu, báo cáo, cập nhật hệ thống bán hàng, giao hàng và phục vụ) và công việc bên ngoài (chuẩn bị hợp đồng, đề xuất, hóa đơn)
• Developing customer database & customer service program to drive customer loyalty
Phát triển hệ thống dữ liệu khách hàng và chương trình dịch vụ khách hàng để thúc đẩy lòng trung thành của khách hàng
• Effectively manage and develop relationships with key internal and external stakeholders
Quản lý hiệu quả và phát triển các mối quan hệ khách hàng với các bên liên quan nội bộ và bên ngoài chủ chốt
• Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals
Duy trì sự tương tác với khách hàng để nhận phản hồi và để thảo luận những cơ hội cho việc kinh doanh trong tương lai
• Resolves customer requests, questions and complaints
Giải quyết các yêu cầu, thắc mắc và phàn nàn của khách hàng
• Participate in guest satisfaction review sessions to identify areas of improvement
Tham dự các buổi đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng để nhận dạng các lĩnh vực cần cải thiện
• Serves as liaison between the customer and various departments
Đóng vai trò như người liên lạc giữa khách hàng và các phòng ban khác
• Implements all sales action plans as outlined in the marketing plan
Triển khai kế hoạch hành động bán hàng đã phác thảo trong kế hoạch Marketing
• Identify potentials of new or additional services to achieve company revenue goals
Xác định các dịch vụ mới tiềm năng hoặc dịch vụ thay thế để đạt mục tiêu doanh số của công ty
• Knowledgeable of customer service inclusive of restaurant reservations, event and party planning and other information that provides valuable service to our customers
Có kiến thức về dịch vụ khách hàng, bao gồm: đặt chỗ nhà hàng, tổ chức sự kiện và lên kế hoạch tiệc, cung cấp những thông tin khác về giá trị của dịch vụ đến khách hàng
• Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets
Lên ngân sách hàng năm và thực thi các chiến lược hiệu quả để đạt mục tiêu đã đặt ra
• Conduct assessment of sales performance to make necessary adjustments to increase patronage
Tiến hành đánh giá hoạt động bán hàng để có những điều chỉnh cần thiết để tăng lượng thực khách
Quyền lợi được hưởng
Working in a professional environment, often trained in skills and professional skills.
Many promotion opportunities ..
Enjoy the full range of holidays, New Year holidays, annual leave...
Basic salary increase according to seniority.
Fully have the social insurance - health insurance - Private insurance under the provisions of the State.
Enjoy other preferential regimes: Visiting annual vacation, birthday, ...
Yêu cầu công việc
• Fluent English, Vietnamese speaking and writing skills
Tiếng Anh trôi chảy, kĩ năng nói và viết tiếng Việt
• Customer, result and sales oriented
Định hướng về bán hàng và khách hàng
• Good time management and work organization skills
Quản lý thời gian tốt và kĩ năng làm việc có tổ chức
• Able to handle multi tasks related to sales & customer service administration
Có khả năng xử lý nhiều công việc liên quan đến quản trị bán hàng và dịch vụ khách hàng
• Experiences, knowledge & general education in retails or hospitality industry
Trình độ, kiến thức , kinh nghiệm liên quan ngành bán lẻ hoặc khách sạn
Yêu cầu hồ sơ
- Bản sao hộ khẩu, CMND / Copy of Personal ID
- Văn bằng, chứng chỉ có liên quan / Related diplomas and certificates
- Giấy khám sức khỏe / Heath certification
- Hình 3x4 (2 tấm) mới nhất / 3x4 images x 2

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
20 Mạc Thị Bưởi, Quận 1, HCM
-
-
http://www.tribe-hospitality.com/#about-us
ABOUT US Tribe Hospitality was established by like-minded friends with a hospitality background that wanted to bring new and exciting food and beverage concepts to Vietnam and potentially beyond. From our flagship restaurant, The Racha Room, to our latest venture Stoker Woodfired Grill, and to our offsite catering we have built hospitality brands and a business that is focused on high quality service, outstanding food and beverage delivered with passion. We are currently expanding the concepts and outlets throughout Vietnam and within South East Asia. CAREER At Tribe Hospitality our mission is to make exceptional food and beverage, deliver creative drinking and dining experiences and provide world class service. The thing is, we can only do this by having really, really good people on our team. Whether you’re looking to start a new career or further develop your skills and experience, we’d love to hear from you. All positions are available for bar and floor, hostess, kitchen and back office support The Racha Room ( http://theracharoom.com/ ) Stoker Woodfired Grill Bar ( http://stokerwoodfiredgrill.com/ ) Relish & Sons ( http://relishandsons.com/ ) Phát Dumpling House ( http://phatsdumplinghouse.com ) http://www.tribe-hospitality.com/#about-us A new bar will be opened on next month We want Tribe to be one of the most loved, respected and fun companies to work for in hospitality and so our peopleneed to possess these things: PASSION A positive energy & attitude every day. Personal drive & belief in others to achieve. An appetite for knowledge. Empowered to create loyal, raving fans. LEADERSHIP We “make life easier” for our peers & teams.. We give our people meaningful opportunities for professional & personal growth. We always listen, communicate and connect with each other. TRUST We are honest and transparent with each other and keep our commitments. We feel safe to speak up respectfully and inform others if things are not right. We always treat others as we want to be treated ourselves. FUN We all work in hospitality because we love what we d and we love people. We strive to create an environment where everyone enjoys their work.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Gia
-