Purchasing Agent
- Hạn nộp: 30/10/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ hành chính
Tài chính, kế toán
Nhân viên
23/09/2020 15:44
Mô tả công việc
Source and purchase Goods and Services for resort operation
Tìm nguồn và mua hàng/dịch vụ cho hoạt động của khu nghỉ dưỡng
Coordinate with relative department to identify type, specification, quantity and requirement.
Phối hợp với các bộ phận liên quan để xác định loại, chi tiết kỹ thuật và số lượng cần mua
Perform sourcing, obtaining quotations and samples, evaluating and selecting highest quality suppliers at the lowest possible purchase cost.
Thực hiện công việc tìm kiếm nguồn hàng, báo giá, xem xét và chọn nhà cung cấp tốt nhất với giá cả phù hợp
Negotiate and prepare contract with suppliers, follow up with contract execution.
Thương lượng và chuẩn bị hợp đồng với nhà cung cấp, thực hiện các bước cần thiết đến khi hợp đồng được ký hết
Issue electronic Purchase Orders and follow up with contract implementation including price, delivery, quantity, quality, payment, warranty.
Xuất đơn hàng điện tử và theo dõi việc thực hiện hợp đồng bao gồm giá cả, ngày giao, số lượng, chất lượng, thanh toán và bảo hành
Discuss defective or unacceptable delivered goods with suppliers to determine cause of problem while taking corrective and preventative action immediately.
Thảo luận với nhà cung cấp nếu hàng hóa có vấn đề về chất lượng để tìm ra nguyên nhân và hướng giải quyết
Handles all guest and internal customer complaints and inquires in a courteous and efficient manner, following through to ensure problems are resolved satisfactorily.
Xử lý tất cả các lời than phiền của khách trong và ngoài với thái độ nhã nhặn và hiệu quả, theo dõi để đảm bảo các vấn đề đã được giải quyết hỏa đáng
Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
Đảm bảo tất cả các qui định và luật lệ của khách sạn, của công ty liên quan đến các ghi chép tài chính, sử dụng tiền và giấy phép được tuân theo, bao gồm cả việc báo cáo thông tin tài chúng đúng hạn và chính xác
Adheres to internal control Policy and Procedure throughout the department
Tuân theo các quy định về quản lí nội bộ trong phòng ban
Ensures timely clearance of all the freight from forwarders, customs clearance of inbound freight, and other activities required to ensure prompt delivery of imported materials to the hotel.
Đảm bảo hàng hóa được thông quan đúng hạn, và tất cả các hoạt động cần thiết để đảm bảo hàng hóa được nhập khẩu và giao đúng hạn đến khách sạn
Responds to changes in the Purchasing function as dictated by the industry, company and hotel.
Thực hiện các thay đổi về chức năng mua hàng theo yêu cầu của thị trường, công ty và khách sạn
Attends training sessions and meetings as and when required.
Tham gia các buổi huấn luyện và họp khi được yêu cầu
Exercises responsible behavior at all times and positively representing the hotel
Luôn có thái độ có trách nhiệm và đại diện tích cực cho khách sạn
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Thực hiện các nhiệm vụ hợp lí được giao
Quyền lợi được hưởng
- Laundry
- Duty Meals
- Annual Health Check
- Accident Insurance
- Resort discount
- Service Charge
- Tip
Yêu cầu công việc
College degree is required.
Tốt nghiệp đại học chính quy
Previous purchasing experience is required, minimum 2 years. Hospitality experienced is preferred
Có kinh nghiệm mua hàng tối thiểu 2 năm, ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm về cho khách sạn
Excellent academic and business English skills
Tiếng anh chuyên ngành tốt
Demonstrate strong negotiation skills, integrity and be able to work under pressure.
Có khả năng thương lượng tốt, có tính trung thực và có khả năng làm việc dưới áp lực
Must present a well-groomed appearance.
Ngoại hình gọn gàng
Computer savy.
Có khả năng vi tính tốt
Proven ability when working with confidential information.
Phải có khả năng làm việc với thông tin mật
Must be able to write legibly, complete detailed paperwork
Phải có khả năng viết tốt, thực hiện tốt các công việc giấy tờ chi tiết
Microsoft Office knowledge required.
Có kiến thức về Microsoft Office
Ability to use the office equipment.
Có khả năng sử dụng máy móc văn phòng
Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
Có khả năng xây dựng mốt quan hệ hiệu quả với đồng nghiệp và luôn có tinh thần làm việc nhóm trong công việc
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn
Or contact to Human resource department - Grand Ho Tram Strip
Phone number : 0254 378 8125/8130
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 1.000 - 4.999
- Ven Biển, Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
- https://thegrandhotramcareers.com/
Renowned as Vietnam’s entertainment capital, The Grand Ho Tram situated just two hours and thirty minutes from Ho Chi Minh City, the complex offers three five-star resort towers – The InterContinental® Grand Ho Tram, the Holiday Inn Resort® Ho Tram Beach and Ixora Ho Tram by Fusion, totaling over 1,200 rooms including: up to 1,100 Standard and Suite, 164 residences and 46 villas. With over 17 restaurants and bars, 9 swimming pools, 3 Spas, Asia’s top-rated golf course – The Bluffs Grand Ho Tram – designed by Greg Norman and a commitment to excite and delight travelers from around the world, The Grand Ho Tram has rapidly established itself as the jewel in Vietnam’s tourism crown. The Bluffs Grand Ho Tram was designed by a true legend of the game: Greg Norman. The ‘Great White Shark’ as he’s lovingly called, spent an astounding 331 weeks atop the world golf rankings and won the Open Championship twice.
Thông tin liên hệ
- Phòng tuyển dụng