FRONT OFFICE MANAGER
- Hạn nộp: 05/11/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Liên Chiểu - Đà Nẵng
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
27/10/2020 15:15
Mô tả công việc
• To control the day-to-day operations of the Front Office
• To ensure SOPs are in line and followed by the team
• To welcome arriving and escort VIPs and bid farewell upon their departure
• To check and ensure that all rooms / suites assigned for VIPs are in good order and respective amenities are placed in prior to their arrival.
• To maintain close contact with guests to build up good relationships especially with return guests.
• To ensure that Guest History records are up-dated, accurate and organized in the system
• To ensure guest comments are followed up and acted upon without delay.
• To handle guests’ complaints, when necessary, concerning services of all areas of operation and followed up and corrective action is taken as soon as possible.
• To ensure effective communication and coordination within the Front Office and with other departments.
• To ensure that room occupancy forecast is not overbooked by the Reservation’s staff and to maximize room revenue.
• To maximize revenue and occupancy to the best of his / her ability and to suggest ways to make improvements, through training, control and management of room inventory.
• To update all manuals, policies and procedures, when required.
• To ensure all cash transactions handled by the Front Office personnel are done according to the guidelines set by the Director of Finance.
• To prepare the budget and all reports related to FO section
• To check and ensure that all rooms / suites assigned for VIPs are in good order and respective amenities are placed in prior to their arrival.
• To carry out regular training in order to ensure the highest levels of performance are maintained at all times.
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits
• Service charge as per Company’s policy
• 13th month salary
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves
• 8 days off per month
• Duty meal, uniform and parking provided by Company
• Yearly company Outing trip
• Insurances as per law
• Other benefits will be shared in the interview
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 years of experience as Front Office Manager in luxury 5* Hotel/ Resort background
• Excellent in verbal and written skills in both Vietnamese and English.
• Expert in problem resolution skills, budget, manpower and expense management.
Yêu cầu hồ sơ
Điện thoại: 02363 774 555 – 0901 046 838 – 0913 308 117- 0912 174 154
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Xuan Thieu Resort, Hòa Hiệp Nam, Liên Chiểu District, Đà Nẵng, Việt Nam
- https://mikazuki.com.vn/
Công ty TNHH ODK Mikazuki Việt Nam là Công ty có 100% vốn đầu tư Nhật Bản. Mang nét văn hóa tinh túy đậm đà Á Đông, Nhật Bản là nơi vẻ đẹp thiên nhiên, văn hóa và ẩm thực luôn được ca tụng. Với tinh thần lan tỏa tinh hoa văn hóa Nhật Bản trên đất Việt, Danang Mikazuki được lấy cảm hứng là nơi đất trời hội tụ và nhịp sống bắt đầu. Đến với chúng tôi để sẵn sàng cho một hành trình khám phá đầy thú vị với những giá trị chuẩn Nhật chưa từng có. Được tạo hóa ưu đãi với bờ biển trong xanh quyến rũ, Vịnh Đà Nẵng là nơi tọa lạc của Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa. Trên diện tích 13 hecta, khu nghỉ dưỡng mang đến cho bạn nhiều loại hình dịch vụ hấp dẫn, mang đậm bản sắc văn hóa Nhật Bản. Được xây dựng và vận hành bởi tập đoàn giàu kinh nghiệm đến từ đất nước mặt trời mọc, Mikazuki hiện đang sở hữu 4 khu nghỉ dưỡng lớn. Đây chính là lợi thế đặc biệt của chúng tôi để việc lan tỏa tinh hoa văn hóa Nhật Bản trở nên chân thật và đặc sắc nhất. Lấy ý tưởng về nơi đất trời hội tụ, nơi nhịp sống bắt đầu, khu nghỉ dưỡng được thiết kế và xây dựng dựa trên 4 nhân tố chính: Mặt trời - Khu biệt thự Hinode, Mặt trăng - Khách sạn Mikazuki, Sóng- Nhà hàng ven biển Nami và Biển- Công viên nước 365. Đây cũng chính là cách chúng tôi vận hành và hoạt động, một địa điểm vui chơi giải trí suốt 4 mùa năng động.
Thông tin liên hệ
- HR