Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
26301 1

Executive Housekeeper

  • Hạn nộp: 30/11/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• To manage, plan, organize, control and manage the smooth and efficient running of the Front Office Department and all related Guest services.

• Achieving maximum room sales, total guest satisfaction and must adhere to all the company policy and procedures

• Select, hire and train employees to meet the hotel required standards of service and hospitality.

• Maintaining an annual leave roster for high& low occupancy periods.

• Do a daily inspection and control to all Front Office sections, ensure that Front Office employees perform their daily duties according to required standards.

• Ensure that the business objectives are met i.e. room sales, guest satisfaction…

• Monitor and control guest’s credit status to ensure that payment is collectable and received on time.

• Perform a regular follow up for pending payments to ensure that they are collected.

• To assist and contribute on the Room Occupancy and Average Rate Forecast.

• To assist the Sales Team on business leads and hotel trends.

• Monitor all daily reports accuracy and timely submission, provide necessary input to determine room rate, business segmentation and structure.

• Maintain a close and supportive relationship with all other departments.

• To prepare the departmental budget and effectively control all department costs as per the budget.

• Respond to customer inquiries or complaints.

• Exceed guest expectations.

• Maintain client databases.

• Plan and conduct weekly communication with sales and marketing team.

• Prepare the Annual HK Budget (OSE)

• Send the report weekly/monthly/yearly to GM.

• Performing other duties that may be assigned by GM.

Quyền lợi được hưởng

- Cơ hội được tham gia và đào tại bài bản theo tiêu chuẩn 5* quốc tế

- Mức lương cạnh tranh theo năng lực

- Được hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi, BHXH, BHYT

- Được hỗ trợ chi phí ăn ở hấp dẫn

- Khám sức khoẻ định kỳ hàng năm

- Xét tăng lương theo năng lực

Yêu cầu công việc

- Qualifications – Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management or equivalent.

-3-5 years experience in the same or similar position in a 4/5 star hotel.

- Understand financial planning and strategy.

-Proficiency in Microsoft Word, Excel, Power Point and Outlook.

-Command of the English language both written and verbal.

- Highly familiar with hotel management software.

- Strong leadership, interpersonal, organizational, communication skills, motivating, organizing, training abilities and solving problem.

- Flexible schedule is required, including evenings, weekends and holidays.

***** Salary is negotiable depending on experience.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your application letter, updated CV with the recent photograph to:

Mail: Tin đã hết hạn/ or Call: 034 5836286 (Ms Lệ).

Submission deadline: November 30 2020.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • V07-SV06, Khu tổ hợp du lịch Sonasea villas & resort 2, ấp Đường Bào, xã Dương Tơ, huyện Phú Quốc, Kiên Giang
  • ANDOCHINE RESORT & SPA PHÚ QUỐC Một thiết kế kiến trúc được lấy cảm hứng từ hai phong cách thiết kế nội thất được ưa chuộng Indochine_Style và Rustic_Style Tọa lạc ngay Bãi Trường thơ mộng. Bao gồm chuỗi dịch vụ khép kín từ ăn uống, giải trí đến chăm sóc sức khỏe và làm đẹp. Andochine Resort & Spa hứa hẹn là một điểm đến lý tưởng khi đặt chân đến Phú Quốc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo