Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11453 1

IT OFFICER - NHÂN VIÊN CÔNG NGHỆ THÔNG TIN

  • Hạn nộp: 09/04/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
IT
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/01/2022 09:09

Mô tả công việc

To ensure that all hardware and software systems in the hotel are performing well at all times and to take immediate action in case of system breakdown.

To ensure that the hotel operation is equipped with adequate hardware and software, in order to obtain efficiency in information flow.

To coordinate and review that all hardware and software system have the proper maintenance contract with the proper parties, schedule of maintenance are adhered to and the systems are working well after the maintenance.

To coordinate and provide adequate training for all users, related to the software that they use.

To work closely with Chief Accountant on any special project required enhancing the reporting requirements in the hotel.

To work closely with Chief Accountant to fully utilize the computer systems i.e. to maximize the use of the use of CLS both in front and back office area.

Review the password on a periodical basis, to maintain enough date security and to delete or change any password as considered necessary.

Do a periodical surprise check on the Personal Computers for any unauthorized or unapproved software.

To update his knowledge with the development of information technology both on hardware and also software, especially in a fast changing computer technology.

To print or prepare any reports as requested, such as month end reports, etc.

To maintain the inventory of Computer Hardware and its specification.

To assist the Controller in preparing the computer hardware and software budget and to propose any plan for upgrade.

To supervise the work of his subordinate.

To perform other duties as requested by his Supervisor

Quyền lợi được hưởng

Benefits

•Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

•Develop your talent through learning programs by Academy Accor.

•Opportunity to grow within your property and across the world!

•Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.

Yêu cầu công việc

Work Experience

Profile

1. Education / Professional experience

· Certificate or Degree in IT school

· Previous and proven experience in similar job scope.

· Communication skills, Excel, Word, Outlook PowerPoint, Opera 

· Fluent in Vietnamese and English

2. Skills/ Qualities

Strong business orientation in three aptitudes:

· Diagnosis analysis: Analytical mind, conceptual skills, good environment understanding

· Share his/her conviction: Driving force, relational skills, highly committed.

· Strive for results: Success oriented, data finder, initiate/ pro-active

Yêu cầu hồ sơ

All Resumes please send to Pullman Vung Tau-15 Thi Sach. Thang Tam Ward, Vung tau City
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu. 
Email: Tin đã hết hạn 
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0937 005 405
Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above email.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 15 Đường Thi Sách, phường Thắng Tam, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • https://PULLMANHOTELS.COM – ACCORHOTELS.COM
  • Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu