Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
26032 1

Front Office Manager

  • Hạn nộp: 31/05/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Cầu Giấy - Hà Nội, Quận Thanh Xuân - Hà Nội, Huyện Chương Mỹ - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
18/05/2021 09:28

Mô tả công việc

  • Monitor front office personnel to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition.
  • Supervise the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue.
  • Monitor Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Wyndham Rewards members known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition.
  • Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques.
  • Maintain inter-departmental relationships to ensure seamless customer service.
  • Assume overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair and well maintained.
  • Schedule and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control.
  • Maintain knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out.
  • Know system recovery procedures.
  • Interpret computer reports.
  • Compile statistics for front office and provide reports relating to that area.
  • Continually check the accuracy of room count.
  • Approve upgrades and special amenities.
  • Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees.
  • Conduct comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information.
  • Communicate to the General Manager of his/her delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information.
  • Maintain all procedures and adheres to them within the Wyndham guidelines; in particular with emphasis on hotel credit policy.
  • In conjunction with the Emergency Response Team prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outrage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc.
  • Prepare efficient work schedule for Front Office Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures.
  • Implement Career Development Program within Front Office Department.
  • Work with Human Resources on manpower planning and management needs.
  • Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefits package
  • Opportunity to work in international 5* hotels environment
  • Lovely colleagues with full support and enthusiasm
  • Uniform and free laundry are available
  • Training courses are provided by hotel and group
  • Staff canteen meal
  • Bus from Hanoi city to Resort daily
  • Other benefits following Labour law

Yêu cầu công việc

  • Good communication skills.
  • Good writing skills.
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
  • Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Strong Leadership skills in managing teams.
  • Ability to manage complex relationships.
  • Fluent in English.
  • Bachelor’s degree in Hotel Management, Business Administration or related field.
  • 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
  • Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi ứng tuyển online hoặc nộp hồ sơ tại địa chỉ khu vực Hồ Văn Sơn, xã Hoàng Văn Thụ, huyện Chương Mỹ, Hà Nội, Việt Nam
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Khu Vực Hồ Văn Sơn, xã Hoàng Văn Thụ, huyện Chương Mỹ, Hà Nội, Việt Nam
  • Khu nghỉ dưỡng & biệt thự cao cấp Sky Sky Lake là khu nghỉ dưỡng phong cách quốc tế 5 sao của Hà Nội. Một khu nghỉ mát đô thị đương đại cho các doanh nhân sành điệu hoặc khách du lịch giải trí. Nằm ở một trong những quận đang phát triển tiềm năng lớn của Hà Nội, chỉ cách 40 phút từ Trung tâm Hội nghị Quốc gia, Bảo tàng Quốc gia, khu liên hợp thể thao Mỹ Đình, Tháp 72 tầng Keangnam và khoảng 60 phút từ sân bay quốc tế Nội Bài. Nằm trong lưu vực hồ Văn Sơn yên bình và được tích hợp vào Câu lạc bộ Golf Sky Lake với sân Golf 36 lỗ chuẩn PGA, Wyndham Sky Lake Resort & Villas cung cấp một khu nghỉ dưỡng hiện đại với một kỳ nghỉ sang trọng trên thiên đường. Khung cảnh hoàn hảo tạo cảm hứng cho bạn thư giãn trong các phòng, dãy phòng và biệt thự có ban công. Thưởng thức ẩm thực kết hợp Việt Nam tại nhà hàng của chúng tôi hoặc chia sẻ cocktail và ngắm cảnh thư giãn bên hồ bơi theo phong cách nghỉ dưỡng & onsen Nhật Bản. Lên kế hoạch cho một đám cưới lãng mạn hoặc sự kiện kinh doanh tại các địa điểm linh hoạt.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu