Assistant Manager - Front Offices (Night Shift)
- Hạn nộp: 30/04/2021
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Ca đêm
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
10/06/2022 08:46
Mô tả công việc
- Ensures that all Front Office associates deliver the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
- Ensures that Front Office associates provide excellent service to internal customers as appropriate.
- Assists in greeting and checking-in VIP and Long Stay guests.
- Ensures that all Front Office associates are aware of current promotions, policies and other important information.
- Assists in the preparation and updates of the Front Office Departmental Operations Manual.
- Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.
- Submits all guests/associates incident reports.
- Reports and records “Lost and Found” items.
- Assist to implement consistent guest recognition programmes and maintains a relevant guest history database.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Personally and frequently verify that guests are receiving the best possible service during check-in and check-out.
- Spends time in Front Office areas to ensure that the area is managed well by the respective team and deliver the brand promise.
- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre-registered.
- Assists the Front Office Management Team to maximise associate productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking and flexible scheduling to meet the financial goals of the business as well as the expectations of the guests.
- Focuses attention on improving productivity levels and the need to prudently manage utility/payroll costs within acceptable guidelines ensuring optimum deployment and energy efficiency of all equipment.
- Assists the Front Office Management Team in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times
- Other task as assigned
Quyền lợi được hưởng
- International, professional and friendly 5-star working environment
- Full training from Hyatt (Hotel orientation, Leadership development, E-learning, workshop…)
- Learning and development opportunities
- Associates Social Space (Designed by colleagues for colleagues) and Associate Social Activities
- Complimentary 2 duty meals per working shift and team menu designed by our Chef twice per week
- Be provided uniform and laundry service
- Discount 50% for F&B service at our restaurants
- Complimentary accommodation at selected Hyatt properties worldwide
- Free parking at our associate parking area
Yêu cầu công việc
- Ideally with a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism management.
- Work experience as Assistant Manager - Concierge or Guest Service Manager.
- Good problem solving, organisational and interpersonal skills.
- Accept to work Night shift
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to:
Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 2 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, 1 District, HCM
- https://saigon.park.hyatt.com/en/hotel/home.html
Khách sạn Park Hyatt Saigon tọa lạc tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh, kế bên nhà hát Thành Phố và gần kề các địa danh văn hóa và lịch sử nổi tiếng. Khách sạn gồm 245 phòng và suite mang phong cách thuộc địa Pháp thanh lịch vừa được tu bổ để mang đến một đẳng cấp sang trọng mới với thiết kế tinh tế, nội thất được làm bằng tay tinh xảo và những tiện ích cao cấp, hiện đại. Các nhà hàng và quán bar đẳng cấp quốc tế bao gồm nhà hàng Opera chuyên về các món Ý truyền thống, nhà hàng Square One phục vụ ẩm thực Việt và Pháp, khu vực Park Lounge phục vụ trà chiều danh tiếng và 2 Lam Son Bar, một trong những điểm đến hàng đầu của thành phố về đêm. Những khu vực tổ chức sự kiện theo phong cách ấm cúng nhưng không kém phần sang trọng lần đầu tiên được ra mắt tại Park Hyatt Saigon bao gồm Pool House với bếp nướng BBQ ngoài trời và Guest House với khu bếp mở hiện đại, sống động. Xuân Spa yên tĩnh mang đến những gói trị liệu lấy cảm hứng từ các thành phần và nguyên liệu truyền thống của Việt Nam. Trong khi đó, phòng tập được trang bị hiện đại cùng hồ bơi trong xanh hứa hẹn sẽ trở thành một địa điểm thư giãn tuyệt đối. Đội ngũ nhân viên tận tâm tại khách sạn Park Hyatt Saigon mang đến những dịch vụ chu đáo và thân thiện cho những vị khách quý đang cần nghỉ ngơi và những dịch vụ cao cấp được thiết kế riêng.
Thông tin liên hệ
- Ms. Ngân - Chuyên viên Tuyển dụng