CLUSTER SALES MANAGER, MICE AND LEISURE SALES
- Hạn nộp: 21/03/2021
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Thuận An - Bình Dương
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
Trưởng ca/ Giám sát
18/10/2021 08:35
Mô tả công việc
2. Technical responsibilities • Smile or Opera PMS • Control to ensure the Event client database up-to-date with detailed profiles of our accounts. • Historical growth • Key contact persons/telephone numbers/addresses/birthday/and preferences • Competitive resorts used/sales/volume/etc. • Participate in the preparation of theresorts’ revenue & marketing programs • Assists in producing, implementing and monitoring action plans to ensure Revenue targets are achieved.
3. Commercial responsibilities • Develop and maximize the resorts’ revenue to achieve segments targets (MICE and Leisure segment) • Suggests programs to management to compete, to fill slow periods, to maximize business • Regularly monitor Account Production, being able to re-act quickly should there be any significant change. • Perfect knowledge of the resorts facilities and possibilities to create luxury upscale perception and increase the speed of replies. • Very good communication to maximize revenue and guest satisfaction • Study requirements of all enquiries and functions to familiarize and ascertain the possibility of selling additional facilities, to produce extra revenue (upsell and cross sell) • Entertain potential accounts as per Management requirements. • Be able to conduct an intensive resorts’ site inspection and join any hosted function as directed by the Management. • Take any client complaints/concerns into consideration, pro-actively find solution or compensation, follow-up and share to improve the service • Make sure that his/her team respond to all requests for explanations or any complaints by the customer within 48 hours. If this is not possible, inform the customer precisely when he or she can expect a response and ensure delivery on this promise • Personalise the proposal, advise clients according to the best interest of the hresorts adapted to the clients requests • For specific occasions and upon request from DOSM or Management, to standby during on-site (or off-site if required) and greeting VIP guests as required. Handle issues related to his/her own accounts or handle any other matters as directed by his/her immediate supervisor • For specific occasions and upon request from his/her supervisor, ensure BEOs are precise & detailed and communicated to relating departments in a timely manner. Conduct BEO meetings, pre and con-meeting (if required). Take care of in-house guests or on-site event whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
- Được tham gia đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Tiền thưởng, tiền lương tháng 13 theo kết quả sản xuất kinh doanh.
- Được làm việc trong môi trường công bằng, năng động chuyên nghiệp
- Được thể hiện mình, có cơ hội thắng tiến.
Yêu cầu công việc
- Tốt nghiệp chuyên nghành nhà hàng khách sạn hoặc quản trị kinh doanh.
- Có kinh nghiệm ít nhất 2 năm trở lên với vị trí tương đương.
- Nghe, nói,viết tiếng anh tốt.
- Ngoại hình ưa nhìn
- Năng động trong công vệc
- Khả năng giao tiếp tốt.
- Địa điểm làm việc : Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, Q1, TPHCM.
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 21/4 ấp Trung, Vĩnh Phú, Thuận An, Bình Dương
- https://www.anlam.com
An Lâm Retreats là một trong những thương hiệu nghỉ dưỡng hàng đầu Việt Nam. Sự khác biệt của thương hiệu nằm ở chính khái niệm “retreat” - khi mỗi trải nghiệm của các vị khách gắn liền với hành trình cân bằng thân-tâm-trí. An Lâm Retreats hiện tại sở hữu 2 khu nghỉ dưỡng: An Lâm Retreats Ninh Vân Bay, Nha Trang và An Lâm Retreats Saigon River
Thông tin liên hệ
- Ms. Hana - Phòng Nhân sự