Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
26011 1

Restaurant Manager

  • Hạn nộp: 30/05/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Loại hình
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
05/05/2021 09:44

Mô tả công việc

We are looking for a Manager who can lead and manage day to day operations at the ‘Shamrock Irish Pub Da Nang’. You will deliver a high-quality service to our customers and motivate our staff to do the same.

As a Bar/Restaurant Manager, your responsibilities will include but not limited to maintaining a excellent image of the business, ensuring that the business reaches its goals of profitability and customer satisfaction, the business operates in an efficient and effective manner, and that the venue delivers a quality and clean environment to its customers.

To be successful in this role, you will need management skills, experience in both front and back of house, and have excellent customer service skills.

We expect you to lead by example and uplift our staff in our fast-paced environment. Ultimately, you will ensure our restaurant runs smoothly and customers have a pleasant experience.

Responsibilities

- Coordinate daily Front and Back of House operations

- Deliver superior service and maximize customer satisfaction

- Respond efficiently and accurately to customer complaints

- Regularly review product quality

- Organize and supervise shifts

- Appraise staff performance and provide constructive feedback to improve productivity

- Estimate future needs for goods, kitchen & bar utensils and cleaning products

- Ensure compliance with sanitation and safety regulations

- Manage the business’ good image and suggest ways to improve it

- Control operational costs and identify measures to cut waste

- Create detailed reports on weekly, monthly, and annual basis

- Promote the brand

- Make recommendations to reach a broader audience in efforts to bring in more customers

- Train new and existing employees of proper customer service practices

- Provide proposals to implement polices and protocols that will maintain future operations

Quyền lợi được hưởng

- Lương theo năng lực, được thỏa thuận tăng lương nếu có đóng góp tốt cho công ty;

- Làm việc trong môi trường năng động, có khả năng thăng tiến nhanh;

- Hưởng các quyền lợi theo quy định của pháp luật Việt Nam.

Yêu cầu công việc

- Proven work experience as a Manager in the hospitality industry

- Proven customer service experience as a manager

- Beneficial if English and Vietnamese spoken

- Extensive F&B knowledge with the ability to recall ingredients in dishes

- Strong leadership skills

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ trực tiếp hoặc online trên Hoteljob.vn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 13 - 15 Nguyễn Phúc Chu, An Hội, Hội An, Quảng Nam
  • Thương hiệu Ẩm thực, dịch vụ

Thông tin liên hệ

  • Nhân sự - Tuyển dụng

Mã QR giới thiệu