Bell Captain
- Hạn nộp: 29/08/2021
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
An ninh
Trưởng ca/ Giám sát
06/12/2021 09:07
Mô tả công việc
• Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual
• Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIPs, Priority Club Members, groups, and crew movements.
• To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly
• To assist the Doorman and supervise traffic control along the driveway during peak hours
• Conducts daily briefing and ensure that all uniform service staff is kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.
• Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)
• Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas
• Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean
• Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly
• Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery
• Ensuring that all equipment (trolley, etc....) are in proper condition and recorded properly
• Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures
Quyền lợi được hưởng
• 100% salary plus service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross-training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other personal special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services employee rate worldwide at 5,900 IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to read and write English
Qualifications:
• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience:
• 2-year experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
- To apply, please send your CV or Application form to: Tin đã hết hạn
- Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm
- Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department