Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24079 1

Guest Service Agent | Nhân viên Lễ Tân

  • Hạn nộp: 25/08/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Khác
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/07/2023 08:02

Mô tả công việc

To work on a shift basis within the Front Office ensuring maximum guest satisfaction and adhering to the standard required by the department and Hotel.

 MAIN DUTIES

  • To prepare for guest arrivals by checking guest history to identify guest details. To allocate rooms in accordance with guest requirements and special requests.
  • Contact housekeeping or maintenance staff when guests report problems.
  • Advise housekeeping staff when rooms have been vacated and are ready for cleaning.
  • Post charges, such as those for rooms, food, liquor, or telephone calls, to ledgers.
  • Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
  • To advise guest of relevant information about their stay including package inclusions and restrictions. To respond to guest queries courteously.
  • To follow established procedures for room changes, no shows, extension of stays and early/late departures.
  • Record guest comments or complaints, referring customers to managers as necessary. Review accounts and charges with guests during the check out process.
  • To be fully conversant with the city and it's attractions and inform guests of places of interest. To keep up to date with hotel promotions and special events.
  • To check the guest departure list for accuracy prior to guests checking out. To source relevant information from other departments to ensure the accounts are up to date.
  • To answer all telephone calls promptly and politely using an appropriate greeting.
  • Answer inquiries pertaining to hotel services, guest registration, and travel directions, or make recommendations regarding shopping, dining, or entertainment
  • To ensure all computer data input is accurate and to maintain guest history files ensuring all information is accurate and up to date.
  • To establish rapport with guests by promptly responding to their needs and expectations in an appropriate manner.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác
Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.

2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi
Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.

3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm
Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Yêu cầu công việc

1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.
 Ít nhất phải tốt nghiệp Trung học phổ thông. Có chứng chỉ đào tạo các chuyên ngành về Nhà Hàng, Khách Sạn là một lợi thế
 At least graduated high school. Additional certification(s) from a reputable Hospitality Management school will be an advantage.
Tối thiểu 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
Minimum 1 years of experience in similar position.
Kỹ năng giao tiếp tiếng Anh khá
Fair English communication skills
Sử dụng thành thạo phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…) và có kỹ năng cơ bản về các phần mềm của Microsoft Office
Knowledge of Hotel PMS (Opera/ Protel/ Smile…) and basic skills of Microsoft Office.

2.Competencies/Các năng lực cần thiết.
Kỹ năng giao tiếp và quan hệ khách hàng tốt.
Good communication and customer contact skills.
Hợp tác và làm việc nhóm.
Teamwork and collaboration.
Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Có thể chất tốt và khả năng xử lý vấn đề nhanh chóng
Have a good physical and ability to solve problems quickly.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Email: Tin đã hết hạn
Số điện thoại : 0254.3837.888
Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

*Lưu ý: Bộ phận tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://thesecretcondao.com/
  • The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu