Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27670 1

Front Office Manager (ĐI LÀM SAU TẾT ÂM LỊCH)

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
01/03/2024 16:01

Mô tả công việc

1. Ensure accountabilities are in proper place for the operations of the whole Front Office Department.

2. Recommends are implements systems, policies and procedures for each Section in Front Office Department.

3. Organizes and schedules the staffing of the Front Office functions to determine room status regularly.

4. Receives and assists VIP guests and attends to feedbacks with utmost importance. Resolves guest concern promptly.

5. Cooperates and coordinates with other Departments Head in activities of mutual concern.

6. Coordinates with Sale Department in maintaining optimum occupancy through strategic planning and allocation of rooms and close coordination with other Department Head concern.

7. Submits daily, weekly, monthly and yearly figure on occupancy forecasts for management and financial budgeting purposes.

8. Ascertains that credit control procedures are strictly adhered to, that no bills exceed the stipulated limit without prior approval and written confirmation, purchase orders, and order numbers are on file.

9. Reviews all reports generated by FIESTA system as to accuracy and timely delivery. Check daily arrival list, room availability, forecast and night reports.

10. Keep Front Office personnel well informed on important Hotel developments, changes in policies and procedures, complaints were handled.

11. Make sure that the Hotel’s Emergency Procedures are well understood and properly implemented in the department.

12. Emphasizes to Front Office personnel the importance of cost control, occupancy rate, customer satisfaction and guest relation.

13. Coaches and trains Front Office staff. Enforces the Hotel’s rules on employee work ethics, behavior and disciplines.

14. Hold regular performance appraisal with all senior staff, identifying areas for improvement and training needs. Carries out training programs for subordinates.

15. Performs such other related as may be assigned by the Director of Room Division from time to time.

Quyền lợi được hưởng

Thỏa thuận khi phỏng vấn

Yêu cầu công việc

Education

Graduate of Bachelor of Science In Hotel and Restaurant Management or any business course of equivalent experience and training.

Experience

At least ten (10) years in front office and guest relations.

Yêu cầu hồ sơ

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô 01-O17 khu đô thị Phước Trạch – Phước Hải, phường Cửa Đại, thành phố Hội An, tình Quảng Nam
  • "Bellerive - bờ sông xinh đẹp" là một khách sạn mang hơi thở của một làng chài cổ, yên ả tựa mình vào vùng hạ lưu sông Thu Bồn, nơi sông mẹ dừng chân trước khi đổ ra biển Cửa Đại. Chỉ 5 phút đi bộ ra biển Cửa Đại và ôm trọn quang cảnh yên bình nơi cửa sông, Bellerive Hotel & Spa bao gồm 176 phòng nghỉ tiện nghi sang trọng và 8 villa với bể bơi riêng, cùng với Serenity Spa ấm cúng, Thu Bồn Ballroom đẳng cấp, 3 nhà hàng và những quầy bar đa dạng phong cách

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu