Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25954 1

Giám sát nhà hàng / bar

  • Hạn nộp: 01/03/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
5
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
09/02/2023 12:24

Mô tả công việc

1. To supervise effectiveness of workflow and sequence of service during service periods and provides constant hands-on support.
2. To ensure that guests receives quality service by providing clear and understandable work direction for wait staff.
3. To actively use the database of customer details/history to assist in guest recognition.
4. To monitor customer satisfaction and respond to customer feedback and complaints.
5. To inform Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager of any complaints, negative feedback from guest and concerns about colleague satisfaction or colleague performance.
6. To maintain a thorough working knowledge of F&B SOP’s and ensure these are upheld at all times through constant observation and coaching.
7. To advice the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager of any improvements needed in relation to restaurants operation including updates to SOPs or addition/deletion of SOPs.
8. To conduct performance evaluation of colleagues, training of colleagues, guidance, coaching and counseling of colleagues.
9. To conduct the pre-service shift briefing in the absence of the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager.
10. To support the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager to provide constant coaching and counseling to colleagues to ensure their capability to meet the needs of the customer and the organization.
11. To assist the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager in the implementation of the marketing activities and to achieve desired results.
12. To ensure opening and closing checklist are completed on a daily basis.
13. To supervise and monitor the completion of weekly cleaning schedules.
14. To conduct regular briefings and training sessions to ensure all colleagues receive the information necessary to perform their job.
15. To assist the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager to develop and update F&B knowledge of all colleagues on a regular basis.
16. To maintain a working knowledge of relevant sections within the Food Hygiene SOP and assist the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager ensure the outlet meets these standards at all times.
17. To maintain awareness of outlet(s) financial performance.
18. To supervise closely and monitors the cashiering function of the outlet to ensure compliance with Cashiering Procedures.
19. To utilize up-selling and suggestive selling techniques to enhance the outlet’s financial performance.
20. To make recommendations to the Assistant Restaurant Manager/Restaurant Manager for price and menu changes that will enhance profitability.
21. To supervise and monitor breakage of chinaware and glassware and the implementation of strategies to reduce where possible.
22. To carry out any other tasks defined by the F&B or Senior Management.
23. To undertake assigned additional duties where required. These should be completed prior to the opening or after the closing of the outlet.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary

- Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary

- Enjoy monthly service fee with high rate

- Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year

- 13th month salary bonus according to revenue

- Participate in periodic team bonding activities

- To develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

o Have held the role at least 1 years in international 5 star hotel brands or Ultra Luxury Hotel/Resort brands

o Be fluent in spoken and written English (English level certification required)

o Minimum 5 years’ experiences in similar role in luxury hotels/resort

o Have a pro-active approach to problem-solving and to handling tasks and projects

o Have strong knowledge of (PMS & S&C Opera): Creating group blocks, catering events, pull reports, data analysis, etc.

o Have high grooming standards

Yêu cầu hồ sơ

Đính kèm CV/Hồ sơ cá nhân cập nhật nhất có ảnh

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 11 Lê Phụng Hiểu, Trang Tien, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu