Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23193 1

Assistant Housekeeping Manager

  • Hạn nộp: 31/05/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Buồng phòng
Cập nhật
10/07/2023 17:22

Mô tả công việc

• Constantly remind and meet with all Housekeeping staff importance of Standard Operating Procedures for all areas of responsibility.

• Ensure that all auditing and reporting standards are conveyed to staff and adhered to

• Ensure that guests enjoy impeccable housekeeping product and that services offered by team members are offered in a timely manner

• Conduct quality control inspections of all areas of the hotel and share results with the team

• Work with Engineering to maintain areas of the hotel to the highest standards.

• Conduct daily briefings and monthly meeting with all Supervisors with Senior Executive Housekeeper/Housekeeping Manager

• Coordinate with outside contractors relating to his/her department ensuring that they follow all hotel policies

• Assist in overseeing the operations of Laundry and Linen, Flower and Decoration, Mini Bar

Team Management

• Interview, select and recruit Housekeeping employees with final approval from the Executive Housekeeper.

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

• Prepare weekly staff schedules keeping in mind-anticipated business.

• Prepare monthly report for monthly attendance in preparation for payroll

• Assist in monthly departmental meetings to provide information to team members, obtain their feedback, rectify operation issues.

• Manage organization and cleanliness of departmental areas by conducting daily walk through

• Perform other duties assigned by the Management

him/

Main Complexity/Critical issues in the Job

• Maintain highest standards and quality of services in housekeeping operation to meet and exceed guests’ expectation while managing operational costs within budgets.

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương cao, đóng bảo hiểm dựa trên mức lương thỏa thuận

- Tuyển dụng nhân viên có hộ khẩu toàn quốc, hỗ trợ chỗ ở (Staff House) và 3 bữa ăn cho nhân viên (Staff Canteen)

- Hưởng 100% Service charge trong thời gian thử việc

Yêu cầu công việc

•Sử dụng được tiếng Anh

•Tối thiểu 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ Zalo: 038 9999 327

Email : Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bãi biển Ông Lang, Khu du lịch sinh thái Cửa Cạn, xã Cửa Dương, đảo Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang.
  • Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu