Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
1409 1

Lễ Tân - Receptionist

  • Hạn nộp: 20/09/2023
  • Mức lương: 5 - 8 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tân Bình - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11/09/2023 15:26

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION

JOB TITLE : RECEPTIONIST

DEPARTMENT : Front Office

REPORTS TO : Reception Supervisor – DM - FOM

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

1. To ensure all guests to PARK ROYAL Saigon Hotel are attended to promptly and efficiently in the most professional way and without delay.

2. To be aware of all “happenings” at the hotel.

3. To be fully conversant with all F&B outlets opening/ closing times and to provide all guests and visitors to the hotel with relevant details.

4. To ensure stationery is of the required levels daily.

5. To check and pass on all guests mail, messages and parcels promptly.

6. To liaise closely with Concierge and follow up with delivery of messages, parcels to guest.

7. To liaise closely with DM / FOM on allocations of all VIP rooms, group arrivals and action all special requests.

8. To liaise closely with Housekeeping and advice on group room allocations, VIP rooms and room moves….

9. To liaise closely with minibar staff to get data on due time for preparation the bill.

10. To ensure collection of money when guest checking out and good operation with money exchange for in-house guests.

11. To do cashiering and report all money matters to Reception Supervisor/ Duty Manger at the end of the shift, who will put into drop safe.

12. To count float at beginning of shift and transfer to next shift.

13. To be at all times fully aware of daily work sheet and ensure this provided form is used as a form of communication.

14. To action all room moves and notifies all relevant departments.

15. To receive all guests arrival folios and modify according to guest registration.

16. To ensure all guest registration forms are completed correctly and method of payment is noted.

17. To ensure work areas are at all times kept tidy and free of all unnecessary objects / paper.

18. To ensure all check in / checkout are carried out in the most efficient and prompt manner , always with greeting and smile.

19. At all time, pride in the duties and offer the standard of service expected from a four star hotel.

20. To be fully “security aware” and be constantly updated with fire and safety procedure.

21. In case of fire, to secure the float and all money, guest folio. Then participate in monitoring guest’s evacuation.

22. To participate in inter- department cross-training program.

Quyền lợi được hưởng

Many interesting benefits are waiting for you.

Yêu cầu công việc

Qualifications:

Language skills according to the hotel needs

Yêu cầu hồ sơ

- Please kindly send your CV via my email: Tin đã hết hạn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 309b-311 Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 1, Tân Bình, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • https://parkroyalhotels.com
  • Khách sạn PARKROYAL Saigon, do Tập Đoàn PARKROYAL hotels & Resorts quản lý (trước đây là khách sạn Novotel Garden Plaza Saigon), K/S co 186 phòng và các dịch vụ khác như tổ chức tiệc cưới, hội nghị, hội thảo...

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu