Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24079 1

Duty Manager

  • Hạn nộp: 25/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
06/02/2024 11:19

Mô tả công việc

General Purpose

To be responsible for the smooth and efficient running of the Front Desk operation, ensuring maximum guest satisfaction whilst adhering to the Hotel Brand Standards. To be responsible for the overall protection of hotel property and to ensure the safety and security of guests and employees during shifts.

Main Duties

  • Prepare for daily arrivals in terms of room allocation, amenities and special requests of guests.
  • Announce VIP rooms to Housekeeping and F&B departments
  • Ensure VIP rooms are ready, checked and all in order prior arrival
  • Attend management morning briefing if needed/requested
  • Take responsibility of your shift & handle situations, ensure that reception team on shift is looked after and helped if needed
  • Register and process check in for all arrivals
  • Perform Check in & Check Out at the reception
  • Be part & lead in success of Circle M enrolment and assist to achieve the hotel target
  • Ensure Cherish program is mentioned in every briefing and collect daily comments from the team in order to achieve monthly target
  • Check online comments (Trip advisor, Booking.com etc) and investigate issues then report to the manager
  • Ensure guest comments are investigated and reply back to guest accordingly
  • Attend guest requests and take action accordingly
  • Handle guest complaints and take action immediately to ensure satisfaction is delivered
  • Assist Hotel Manager on Duty when/if required.
  • Accountable for cashiering duties, foreign exchange transactions, night audits tasks and settlement upon guests’ departure.
  • Handle walk in counter reservation at all times and process call in reservation when room reservations section is closed.
  • Provide friendly smooth courteous service to guest and respond promptly to all requests and inquiries at all time.
  • Resolve guests complaints/ requests and liaise with the department concerned to ensure immediately follow up.
  • Handle issuance of guest room key cards and ensure effective control for guest security.
  • Encourage rooms & breakfast upselling daily to the team and share result and feedback
  • Check Hotel situation, occupancy, functions, groups, MIPs
  • File daily reception report and documents systematically.
  • Maintain daily courtesy call sheet and share feedback/action with the manager
  • At the end of the shift or the day, he has to communicate all information that the next shift has to know for a well running of theoperations.
  • Co-ordination and information with the Front Office, Housekeeping, F&B and especially with the General Manager regarding MIPs and VIPs.
  • Other duties as assigned.
  • Assist in Task Force Teams for new openings
  • Carry out any other reasonable task (which may not be stated here) as requested.
  • Attend and chair the daily briefings.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác

Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi

Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm

Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Yêu cầu công việc

1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

Có bằng cử nhân hoặc cao đẳng chuyên ngành Ẩm thực, Quản trị khách sạn, Du lịch hoặc
tương đương.
Diploma or Degree in Food and Beverage, Hospitality, Tourism Management or equivalent.
Ít nhất 02 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
At least 02-year experience on the same position.
Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
English: good writing and communication skills
Kỹ năng vi tính: sử dụng tốt vi tính văn phòng
IT skills: good in Microsoft office.
Sử dụng thành thạo phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…) và có kĩ năng cơ bản
về các phần mềm của Microsoft Office
Knowledge of Hotel PMS (Opera/ Protel/ Smile…) and basic skills of Microsoft Office.

2. Competencies/Các năng lực cần thiết.

 Kỹ năng tốt về chăm sóc khách hàng và quan hệ công chúng
Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
 Kỹ năng lãnh đạo, giao tiếp và ứng xử, đào tạo
Strong leadership, interpersonal and training skills
 Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well-presented and professionally groomed at all times.
 Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.


Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Số điện thoại : 0254.3837.888

Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://thesecretcondao.com/
  • The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu