Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11864 1

Operator (Tổng Đài)

  • Hạn nộp: 30/07/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Directs, supervises and coordinates the activities in the Guest Service Centre department

Develops and implements procedures for proper handling in and outgoing telephone calls, facsimile transmission, rental equipment, lease telephone lines and other telecommunication services

Investigates complaints regarding the GSC staff and technicians & service, and takes appropriate actions.

Develops work plans to carry out goals, compares actual achievements against goal periodically, and take necessary corrective actions

Establishes and maintains effective employee relations

Organizes and conducts regular meetings for all GSC staff to facilitate communication and a smooth operation

Manages and monitors the operation of all equipment, software, and hardware and endure all units are working and installed properly

Maintains up-to-date list of all telecommunication equipment

Monitors the performance of PABX/Voice Mail/Call Accounting software and maintains a logbook of equipment performance report

Maintains suitable records to process telephone calls in the billing system, and to maintain records of the room status up to the Brand minimum standards

Maintains user documentation, PABX system reports, telephone list, and numbering plan Performs related duties and special projects as assigned

Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

Prepares efficient work schedule for GSC staff, arranging holidays, vacation, taking occupancy and forecasts and any large group movements into consideration in conjunction with department Manager...

Quyền lợi được hưởng

- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp

- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành

- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng

Allowance

Off 1.5 days/ week

Insurance Suncare

Yêu cầu công việc

- 6 months of experience

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • An Son hamlet, Hoa Ninh commune, Hoa Vang district, Da Nang city
  • https://www.accorhotels.com/www.mercure-danang-banahills-french-village.com
  • MERCURE – A Brand of ACCORHOTELS GROUP, the leading hotel management group all over the world. Hotel with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction. Mercure – Một thương hiệu của tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu thế giới - Accorhotels. Khách sạn với cá tính, với niềm đam mê và cam kết về chất lượng dịch vụ cũng như sự hài lòng của khách hàng. Join Mercure Danang French Village Bana Hills – Join a team of warm and friendly professionals who will share the love for Hospitality! Gia nhập Mercure Danang French Village Bana Hills – Gia nhập đội ngũ những nhân viên thân thiện,ấm áp, chuyên nghiệp – Những con người sẵn sàng chia sẻ tình yêu đối với ngành dịch vụ Khách sạn!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo