Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25125 1

Customer Service Manager

  • Hạn nộp: 08/07/2022
  • Mức lương: 40 - 50 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

In charge of managing, training and developing CED team in the following areas:

1. Lobby area:

+ Manage a team of receptionists, operators and translators to receive online registration information and answer customer inquiries;

+ Receiving customers who come directly for medical examination and treatment and consulting translation services for customers who cannot communicate in English and Vietnamese;

+ Welcoming VIP guests;

2. Outpatient and emergency area:

+ Consulting on Hospital services: opening records, cost consulting, guide the process and order, issuing invoices, bill collection, completing procedures for admission, discharge, concierge service;

3. Inpatient area:

+ Consulting on Hospital services: opening records, process guidance, cost consulting, completing procedures for admission, discharge, issuing invoices, bill collection, concierge service;

4. Health Checkup area:

+ Opening medical examination records, receive and carry out examination procedures, guide the process and order; carry out procedures to transfer to outpatient examination (if any);

Monitor and evaluate customer service quality and customer satisfaction:

Conduct and organize surveys as the request of the hospital and the Ministry of Health; issue survey, analysis and evaluation reports at the request of the BODs and the Ministry of Health;

Implement and monitor so that all tasks, programs and services related to patient experience/ customer service meet the content and standards set out in accordance with JCI requirements, 83 criteria inspection and requirements demand of BODs;

Developing processes for departments and individuals in charge in accordance with the strategy and common goals;

Developing KPIs for departments and individuals in charge in accordance with the strategy and common goals;

Planning short-term and long-term activities to improve the quality of customer survice/ patient experience;

Building a system of reports, forms, tools and implementation instructions so that customer service indicators are displayed clearly, realistically and accurately reflect service quality;

Providing and implement solutions to improve customer service quality indicators;

Proposing the structure and principles of staffing for the CED. Build and update job descriptions of relevant sub-departments and individuals;

Develop and ensure effective use of department budget;

Proposing the technology of customer service activities to bring the best experience for patients and optimize resources for AIH;

Participating in projects to build new service packages/new products.

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm

- Tăng lương hàng năm

- Bảo hiểm sức khỏe

- 16 ngày phép / năm

Yêu cầu công việc

Bằng cử nhân/ BA Degree.

Thành thạo tiếng Anh – Fluently English.

Kỹ năng giao tiếp và dịch vụ khách hàng hoàn hảo – Excellent communication and customer service skill.

Kỹ năng tư vấn hiệu quả, huấn luyện và đào tạo nhân viên – Effective counseling, coaching and training skill.

Mạnh về kỹ năng lãnh đạo, giải quyết vấn đề và ra quyết định - Strong leadership, problem solving and decision making ability.

Kỹ năng lập ngân sách, lên kế hoạch và khả năng tổ chức tốt – Good budgeting, planning and organizational skill.

Khả năng giao quyền và phân tích thông tin – Ability to delegate and in analyzing information.

Có ít nhất 3 năm kinh nghiệm vị trí tương đương - At least 3 years of experience Management level.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển qua Hoteljob.vn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
1
Chế độ đãi ngộ
1
Địa điểm làm việc
1

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Cạnh 199 Nguyễn Hoàng, P. Phú Thuận, An Phú, Quận 2, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • https://www.aih.com.vn/career
  • Bệnh viện Quốc Tế Mỹ (AIH) tọa lạc lại Khu đô thị An Phú, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi tự hào là một trong những bệnh viện quốc tế đầu tiên tại Việt Nam áp dụng cả tiêu chuẩn JCI và các tiêu chuẩn Mỹ trong thiết kế và xây dựng, khám và điều trị, quản lý và vận hành, mang đến cho bệnh nhâ Xem thêm...n dịch vụ chăm sóc sức khỏe toàn diện theo tiêu chuẩn Mỹ ngay tại Việt Nam. Với mục tiêu đó, AIH luôn chú trọng đầu tư các trang thiết bị y tế tiên tiến, hiện đại, ứng dụng các kỹ thuật chẩn đoán và điều trị y khoa mới nhất từ Mỹ và phát triển đội ngũ bác sĩ và nhân viên có trình độ chuyên môn cao, chuyên nghiệp, tận tình, thân thiện. Bệnh viện AIH đang sở hữu hệ thống cơ sở vật chất hiện đại với 1 tầng hầm, 10 tầng cao, công suất hoạt động 120 giường nội trú, 5 phòng mổ và các phòng chức năng. Các phòng và dịch vụ tại AIH đều tuân theo các tiêu chuẩn Mỹ nhằm đảm bảo sự an toàn và tiện lợi nhất cho bệnh nhân và người nhà.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo