Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14425 1

Bellman (Closed on 8 June 2023)

  • Hạn nộp: 09/06/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
An ninh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
08/06/2023 17:18

Mô tả công việc

Proudly represents our hotel and country to guests from over the world, treat our guests and colleagues with respect and work hard together to deliver the highest quality of service to all

1. Be knowledgeable of procedures for security and emergency incidents and is familiar with location of fire alarms and fire extinguishers.

2. Maintain personal presentation to hotel and Marriott standards.

3. Greet all arrival and departure guests while assisting in traffic control at the main entrance. Subsequently, to handle with in and out luggage with the rapid and accurate professional services under the standard of performance

4. Deliver newspapers, mails, messages, parcels and faxes properly and professionally handling with telephone line and paging system

5. Be acquainted with all hotel facilities, including the guest room facilities and know all events in the hotel.

6. Ensure and responsible for the cleanliness and tidiness of working area, luggage room, luggage trolleys, luggage passage way and to report to bell captain if any repair needed as well as the uniform appearance must always neat and clean

7. Take responsibility for all registered luggage that is the mandatory from the hotel guideline on luggage control and security

8. Coordinate with GSA and GRO in order to provide professional service i.e. check with front cashier if guests have already settled their account

9. Inform Chief Concierge or Duty Managers any unusual situation and cases

10. Replacing welcome agents at the main entrance and open the door for the guests when necessary

11. Ensure that all luggage deliveries and collections are accurately recorded in the luggage control sheet.

12. Ability to work on different shift as a teamwork (morning/afternoon/overnight) on day to day operation

13. Attend languages, personality improvement and standard of performance training

Quyền lợi được hưởng

  • Healthcare plan and 24 hours insurance
  • A lot of opportunities for training, development and internal promotion
  • Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends

Yêu cầu công việc

Job Knowledge/Skill:
  • Ability to communicate with guests and all colleagues within the hotel as well as respects to all the department heads and ensure to learn points of interest which surrounded hotel location in order to give the accurate information to the guests
  • Must have not less than one year experience
  • Ability to work on the special assignments which ordered from guests and from the supervisor in a professional manner
  • Friendly and Outgoing Personality
Education: High school certificate, vocational school or diploma certificate
Experience: Minimum 1 years' experience in 4 or 5-star international chain hotels (1 years in same position is preferred).

Additional Skill required:

  • Must have strong physical body in order to manage guests luggage with variety sizes
  • Ability to communicate in English language
  • Helpful personality for working in an efficient, smooth and proper teamwork

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume and an application letter in English
  • A Resume in English certified by local authority within the last 6 months
  • Health certificate within the last 6 months
  • A photocopy of ID card
  • Health insurance card
  • Letter of Recommendation
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Trường Sa, Hoa Hai, Ngũ Hành Sơn District, Da Nang, Vietnam
  • Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, một thương hiệu của Marriott International, là khu nghỉ dưỡng 5 sao sang trọng theo tiêu chuẩn quốc tế hoàn toàn mới tại thành phố Đà Nẵng. Khu nghỉ dưỡng tọa lạc trên bãi biển Non Nước - Đà Nẵng thanh bình với bờ cát trắng lung linh trải dài với 17.3 hec-ta cảnh quan thiên nhiên nhiệt đới, mang đến sự hài hòa cân đối trong tổng thể của một khung cảnh thiên nhiên hùng vĩ như một bức tranh tuyệt đẹp xanh ngát. Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center gồm 258 phòng nghỉ với lối kiến trúc sang trọng giao thoa giữa cổ điển và đương đại, và đặc biệt có hướng nhìn trực tiếp ra biển Đông trong xanh, rộng lớn của khu vực miền Trung Việt Nam, hứa hẹn du khách với nhiều trải nghiệm bất tận. Khu nghỉ dưỡng có 6 nhà hàng đẳng cấp quốc tế và không gian gian hội nghị trên 3.300 m2 đầy cảm hứng, gồm đại sảnh hội nghị tuyệt đẹp với đầy đủ tiện nghi hiện đại. Tất cả những đặc điểm này sẽ mang đến cho du khách sự lựa chọn nghỉ dưỡng hàng đầu và cơ hội tận hưởng đầy đủ nhất mọi trải nghiệm về dịch vụ và phong cảnh nơi đây. Tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, chúng tôi cam kết sẽ luôn đặt yếu tố con người lên hàng đầu, trong mọi khía cạnh hoạt động và suy nghĩ của mình. Hãy bắt đầu cuộc hành trình của bạn tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center để theo đuổi và tận hưởng niềm đam mê của bạn trong lĩnh vực khách sạn với nhiều cơ hội rộng lớn cho tương lai rộng mở của bạn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu