Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
17533 1

Procurement Coordinator (Nhân Viên Thu Mua)

  • Hạn nộp: 30/08/2022
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
09/08/2022 12:31

Mô tả công việc

A Procurement Coordinator is responsible for managing the buying and delivery process of goods or services, logistic and warehouse management. This is a very high profile and responsible role within an organisation, requiring someone who is extremely organised and can cope well under pressure.

Key Responsibilities:

• Review, verify and approve departmental purchase requests. Review requisitions for completeness, accuracy, compliance with established policies and procedure.

• Process and distribute purchase orders electronically on a daily basis. Maintain purchasing files, including purchase order records.

• Assist with procuring goods and services, including collaborating with departments to assist when requisitions need additional documentation

• Transmits and prioritizes approved purchase orders and supporting documents to suppliers

• Tracks order acknowledgement, prepares and communicates shortage and backlog reports, and provides visibility of potential interruptions

• Work with logistic, retail and accounting teams for updates and information

• Tracks orders and confirm vendor lead times, delivery dates, and costs

• Reviews, updates, and maintains purchase orders until they are closed

• Ensures orders adhere to supplier agreements and contracts; reports non-conformance issues

• Assists logistics in resolving invoice discrepancies

• Solicits quotations, negotiate prices

• Resolves discrepancies and invoice problems

• Develops and maintains supplier lists

• Coordinate with freight forwarders and a client for optimal delivery

• Must be able to generate proper documentation for customs compliance

Quyền lợi được hưởng

Bonus, the 13th month salary

Insurance

Yêu cầu công việc

• Must be able to understand and interpret shipping documents

• Must be able to build strong relationships with freight forwarders, vendors and clients.

Yêu cầu hồ sơ

Nhanh chân gia nhập vào đội ngũ nhân viên năng động, môi trường làm việc thân

thiện bằng các cách ứng tuyển sau:

Nộp trực tiếp tại nhà hàng

hoặc gửi hồ sơ xin việc trực tuyến qua Hoteljob.vn

Mọi quan tâm, thắc mắc vui lòng liên hệ 028 3822 6838 (gặp P. Nhân sự)

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 19 Lê Thánh Tôn, Quận 1, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • L Concepts was born out of a desire and passion to do great things in the F&B space by developing and offering unique gastronomic experiences. L Concepts currently owns and operates a collection of leading lifestyle concepts, restaurant brands and franchises including L’Usine, ‘NAMO and Sizzlin’ Steak. Driven by its vision to be a leading player in the premium casual dining segment, L Concepts continues to focus on innovation and operational excellence as part of its ambitious growth strategy.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu