Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
31796 1

Front Office Manager

  • Hạn nộp: 30/09/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
06/09/2022 12:56

Mô tả công việc

Duties and Responsibilities 

Trains, cross–trains, and retrains all front office personnel

• Participates in the selection of front office personnel

• Schedules the front office staff.

• Supervises workload during shifts.

• Evaluates the job performance if each front office employee.

• Maintains working relationships and communicates with all departments.

• Maintains master key control.

• Verifies that accurate room status information is maintained and properly communicated

• Resolves guest problems quickly, efficiently, and courteously

• Updates group information. Maintains, monitors, and prepares group requirements. Relays information to appropriate personnel

• Reviews and completes credit limit report.

• Works within the allocated budget for the front office.

• Receives information from the previous shift manger and passes on pertinent details to the oncoming manager.

• Checks cashiers in and out and verifies banks and deposits at the end of each shift.

• Enforces all cash-handling, check-cashing, and credit policies.

• Conducts regularly scheduled meetings of front office personnel.

• Wears the proper uniform at all times. Requires all front office employees to wear proper uniforms at all times.

• Upholds the hotel's commitment to hospitality.

• Prepare performance reports related to front office.

• Maximize room revenue and occupancy by reviewing status daily. Analyze rate variance, monitor credit report, and maintain close observation of daily house count. Monitor selling status of house daily. Ie flash report, allowance, etc

• Monitor high balance guest and take appropriate action

• Ensure implementation of all hotel policies and house rules

• Prepare revenue and occupancy forecasting

• Ensure logging and delivery of all messages, packages, and mail in a timely and professional manner.

• Ensure that employees are, at all times, attentive, friendly, helpful and courteous to all guests managers and other employees

• Monitor all V.I.P 's special guests and requests.

• Review daily front office work and activity reports generated by Night Audit.

• Review Front office log book and Guest feedback forms daily.

• Maintain an organized and comprehensive filing system with documentation of purchases, vouchering, schedules, forecasts, reports and tracking logs.


Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary package
  • Other perks in accordance with the company's policies and the state regulations.

Yêu cầu công việc

What we need from you:

  • Experience: At least 1 year experience as an FO manager. 
  • Proficiency in English communication.
  • Computer literate and knowledge of computer system.
  • Strong managerial and leadership skills and strong result-oriented. 
  • Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work. 
  • Strong inter-personality skills. 
  • Well-presented and professionally groomed at all times. 

Yêu cầu hồ sơ

Education: At least Bachelor degree in any field.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô H30-H33, Bán đảo 2, Khu đô thị dịch vụ Hùng Thắng, phường Hùng Thắng, thành phố Hạ Long, tỉnh Quảng Ninh
  • alacartehalongbay.vn
  • Khách sạn À La Carte được toạ lạc bên bờ Vịnh Hạ Long, một di sản UNESCO tuyệt đẹp. Đây cũng là khách sạn tiêu biểu cho thương hiệu À La Carte và nơi khơi nguồn cảm hứng mới, mang lại cảm giác tự do và trẻ hoá đến cho du khách. Với 928 phòng gồm cơ cấu khách sạn và căn hộ, đây còn là nơi sở hữu tầm view tuyệt mĩ của Vịnh di sản Hạ Long. Chuỗi hệ thống 8 nhà hàng, quầy bar và các khu vườn ẩm thực sẽ giúp cho khách hàng được trải nghiệm những dịch vụ hàng đầu và hoàn toàn khác biệt. Đây cũng là nơi có khu vui chơi trong nhà dành cho trẻ em lớn nhất tại Hạ Long, mang đến một không gian giải trí đỉnh cao đối với các gia đình có trẻ nhỏ. Với hệ thống phòng và tiện ích có chất lượng hàng đầu, À La Carte Hạ Long cũng sẽ mang lại cho du khách những trải nghiệm văn hoá mới. Bên cạnh đó, À La Carte Hạ Long cũng đem đến một môi trường làm việc tốt nhất với văn hoá trao đổi thông tin và sự bình đẳng làm tiền đề của văn hoá công sở. Chúng tôi hiện đang tìm kiếm những ứng viên nhiệt huyết và tài năng để tham gia vào đội ngũ nhân sự À La Carte Hạ Long. Choice is Yours. Lựa chọn là của bạn. A La Carte hotel is located beautiful UNESCO heritage site Ha Long Bay. The hotel is flagship hotel for A La Carte brand and seeks for new inspiration, rejuvenation and feeling of freedom for guests. The hotel includes 928 guest rooms of hotel and residence with breathtaking view of Ha Long Bay. 8 F&B outlets and banquet facilities will offer distinctive and top services to our guests. The largest kids play zone among Ha Long hotels will offer new entertainment for family with kids. With top quality facilities and rooms, A La Carte Ha Long will offer new experience and culture to our guests. A La Carte Ha Long will provide the best working environment with working culture of equality and communication. We are seeking for talented and ambitious people to join our hotel. Choice is Yours!

Thông tin liên hệ

  • Ms. Hương Phùng (Phoebe) - Personal Assistant to GM

Mã QR giới thiệu