Chief Engineer/Kỹ sư trưởng
- Hạn nộp: 30/09/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Kỹ thuật
18/08/2022 11:27
Mô tả công việc
Primary Responsibilities
Operation
• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
• Supervise and manage daily activities of the department
• Ensure that all team members are properly trained and have the tools and equipment needed to effectively carry out their respective job duties
• Educate/train team members on current safety issues to ensure compliance with all local laws and safety regulations
• Work with Design and Construction team, engineers, and/or outside architects regarding renovations and other such projects; contact contractors for bids and meet with appropriate construction supervisors
• Supervise the maintenance and of repair the interior and exterior of buildings, hotel rooms and contents
• Ensure the execution and achievement of the hotel's preventive maintenance program
• Establish and maintain procedures with regards to the security and replenishment of the hotel’s inventory and assets, such as (not limited to) tools, supplies, equipment, furniture, televisions etc.
• May be responsible for determining the security requirements necessary to ensure that hotel property, employees, guests and patrons are protected against theft, crime, and other hazards, and/or manage the relationship with a third party security firm contracted for such purposes
• Monitor budget and control expenses within all areas of the department
• Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial
Team Management
• Plan for future staffing needs
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential. Mentor and train appropriate employees for upward growth
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
• Prepare weekly staff schedules keeping in mind anticipated business, operating budgets and standards of service
• Prepare payroll and gratuity reports
• Conduct monthly departmental meetings to provide information to team members, obtain their feedback, rectify operation issues and provide a regular forum for department communication
him/
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Comply with hotel and department policies and procedures at all times
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel
Quyền lợi được hưởng
- Làm việc trong môi trường năng động, có nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân
- Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật
- Ăn ca tại canteen
- Tháng lương 13
- Đồng phục được cấp phát và giặt là tại khách sạn
- Hưởng phí phục vụ hàng tháng
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Bảo hiểm AON bảo vệ rủi ro tai nạn 24/7
- Thưởng và tăng lương cuối năm dựa trên đánh giá hàng năm
- Tham gia các chương trình đào tạo của khách sạn và tập đoàn Accorhotels
- Chương trình tiệc nhân viên hàng quý, du xuân, du lịch hè
- Ưu đãi lớn khi sử dụng dịch vụ tại tất cả các khách sạn trong tập đoàn Accorhotels
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s degree in Engineering or equivalent
• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
• High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ Ms. Trần Uyên 024.3944.7766 ext. 6022
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 94 Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
- https://mercure.com
Khách sạn Mercure Hanoi La Gare là khách sạn 4 sao thuộc tập đoàn Accor chính thức đi vào hoạt động ngày 1 tháng 9 năm 2009. Tọa lạc tại vị trí trung tâm Hà Nội, với kiến trúc kiểu Pháp và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện, Mercure Hanoi La Gare cam kết đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất. Tại Mercure Hanoi La Gare, nhân viên được làm việc và đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor, một trong những tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực khách sạn lớn nhất thế giới. Chúng tôi mong muốn mang đến cho nhân viên không chỉ là một công việc làm hàng ngày mà đó còn là sự định hướng nghề nghiệp lâu dài. Nếu bạn đang tìm kiếm một công việc mới, hãy liên hệ với chúng tôi để biết chi tiết về các vị trí công việc Mercure Hanoi La Gare đang tuyển dụng.
Thông tin liên hệ
- Trần Uyên