Marketing and Communications Manager
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
- Review the results of competitive hotel product analysis, demand survey, and marketing mix analysis, and link them to commodity prices, group customer sales limits, and channel allocation strategies
- Establish strategic sales plans (monthly, yearly, including budget)
- Actively support major sales presentations, customer meetings, and road shows
- Host or attend daily, weekly meetings to ensure that sales / marketing matters are shared between executives
- Supervises if advertising, promotional materials, and promotional activities meet standards
- Improvement of the competence of the members through manpower management such as evaluation and fostering of the members in the department
Quyền lợi được hưởng
* Sales incentives and upselling incentive are applied for some positions/ Hoa hồng bán hàng được áp dụng cho một số vị trí
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves for first year and increase 1 day every 3 years/ 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm cho năm đầu tiên và mỗi 3 năm được tăng 1 ngày
- Fairly and clearly overtime compensation scheme/ Chính sách chi trả tăng ca rõ ràng và công bằng
- Pay Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance on full salary/ Đóng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN trên mức lương thực tế
- Extra 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ Mua thêm BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho bản thân nhân viên và người thân
- Many staff trainings and activities organized during the year such as Team Outing, Ring the Golden Bell, Sport Week...etc/ Nhiều hoạt động nhân viên và chương trình đào tạo được tổ chức như Nghỉ mát hàng năm, Rung chuông vàng, Tuần Thể thao...vv
- Uniform, staff meals, fixed - shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón cho một số ca.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Business Administration(Required); Masters degree or MBA (Marketing) preferred
- Minimum 5 years of experience - Marketing of similar global hotel chains
- At least 5 years of department manager experience - requires both budgeting and workforce management experience
- Experience in developing sales promotion strategy, establishing / operating plans related to brand positioning
- Experience in building relationships with key stakeholders
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Lạc Long Quân, Điện Ngọc, Điện Bàn, Quang Nam Province, Vietnam
-
The Shilla Hotels & Resorts, the Hospitality brand of South Korean conglomerate Samsung maintains elegance and a tradition of winning guests’ hearts with the aim of becoming a “Premium Lifestyle Leading Company”. Under its new brand Shilla Monogram, Shilla Monogram Quangnam Danang will be a lifestyle beachfront resort comprising 308 guestrooms, several restaurants, and bars, recreation, wellness, and meeting facilities. Centering on the openness of the resort’s indoor and outdoor spaces there is a sense of design continuity between each open space and an atmosphere that harmonizes with the surrounding nature. Located at one of the world’s beautiful beaches, one side faces the ocean, Shilla Monogram Resort allows guests to enjoy their stay overlooking a stunning view that creates a relaxing, contemplative atmosphere. The hotel’s 309 guestrooms take into account the needs and perspectives of resort guests and are devised to be a tailored space. By bringing your qualification and passion to work at our properties, you will help us achieve our vision: offering customers the lifestyle of their dream based on trust.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Ngân - Human Resources
-