Front Office Manager
- Hạn nộp: 30/09/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
02/08/2023 10:05
Mô tả công việc
• Check that all Front Office employees report to work punctually and are well groomed before each of their shift
• Communicate all log entries by Duty Managers to ensure that all issues and concerns raised are closed with thorough follow up actions
• Ensure the efficient and effective operation of the Front Office and that departmental standards and procedures set out are strictly adhered to
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Liaise with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out
• Analyze market trend, review rooming list and motivate Front Office employees to up-sell rooms with the view of achieving higher yield and increasing revenue
• Coordinate and monitor major group movements for meetings and conferences, and ensure that action plans cover all areas of operations handling
• Makes courtesy calls to VIPS, long stay and corporate guest to obtain feedback and pro-act to handle any lapses in service standards
• Handle all guest correspondences and ensure prompt follow-ups
• Manage daily room inventory and coordinate with Housekeeping to ensure requested rooms are cleaned according to arrival times
Quyền lợi được hưởng
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định của Nhà nước.
- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
- Các phụ cấp: ăn trưa và các phụ cấp khác theo quy định Công ty.
- Chế độ nâng lương linh hoạt; thưởng và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của Công ty.
- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, cầu tiến, đảm bảo đầy đủ các trang thiết bị, vật dụng… phục vụ tốt nhất cho công việc.
- Các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN theo luật định.
- Nghỉ mát hàng năm
- Nơi làm việc: tại huyện Thanh Thủy, Phú Thọ
Yêu cầu công việc
• Diploma in Tourism & Hospitality Management
• Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Receive your profile at: Tin đã hết hạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Xã Bảo Yên - Huyện Thanh Thủy - Tỉnh Phú Thọ
-
-
https://lynntimes.com
Công ty Cổ phần Dịch vụ Du lịch Onsen Fuji chủ đầu tư WYNDHAM LYNN TIMES THANH THỦY PHÚ THỌ
Thông tin liên hệ
-
HR - Nhân Sự
-