Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27694 1

Front Office Manager

  • Hạn nộp: 30/09/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Participate in daily operations meetings to liaise and coordinate closely with support departments regarding general administration and operations issues

• Check that all Front Office employees report to work punctually and are well groomed before each of their shift

• Communicate all log entries by Duty Managers to ensure that all issues and concerns raised are closed with thorough follow up actions

• Ensure the efficient and effective operation of the Front Office and that departmental standards and procedures set out are strictly adhered to

• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates

• Liaise with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out

• Analyze market trend, review rooming list and motivate Front Office employees to up-sell rooms with the view of achieving higher yield and increasing revenue

• Coordinate and monitor major group movements for meetings and conferences, and ensure that action plans cover all areas of operations handling

• Makes courtesy calls to VIPS, long stay and corporate guest to obtain feedback and pro-act to handle any lapses in service standards

• Handle all guest correspondences and ensure prompt follow-ups

• Manage daily room inventory and coordinate with Housekeeping to ensure requested rooms are cleaned according to arrival times

Quyền lợi được hưởng

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định của Nhà nước.
  • Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
  • Các phụ cấp: ăn trưa và các phụ cấp khác theo quy định Công ty.
  • Chế độ nâng lương linh hoạt; thưởng và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của Công ty.
  • Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, cầu tiến, đảm bảo đầy đủ các trang thiết bị, vật dụng… phục vụ tốt nhất cho công việc.
  • Các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN theo luật định.
  • Nghỉ mát hàng năm
  • Nơi làm việc: tại huyện Thanh Thủy, Phú Thọ

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Diploma in Tourism & Hospitality Management

• Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Results and service oriented with an eye for details

• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

Receive your profile at: Tin đã hết hạn 

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Xã Bảo Yên - Huyện Thanh Thủy - Tỉnh Phú Thọ
  • https://lynntimes.com
  • Công ty Cổ phần Dịch vụ Du lịch Onsen Fuji chủ đầu tư WYNDHAM LYNN TIMES THANH THỦY PHÚ THỌ

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo