Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32893 1

Front Office Manager (Open for local)

  • Hạn nộp: 31/07/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage day-to-day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance

Educate and train team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff is properly trained and has the tools and equipment to carry out job duties

Ensure your team are properly trained on systems, security, service and quality standards

Ensure your front office team delivers a great service, professional attention and personal recognition

Ensure guests are greeted upon arrival and make time to engage with guests. Respond appropriately to guest complaints, solicit feedback and build relationships to drive continuous improvement in guest satisfaction

Conduct routine inspections of the front office and public areas and take immediate actions to correct any deficiencies

Help prepare annual departmental operating budget and financial plans. Monitor budget and control labour costs and expenses with a focus on rate strategy, building initiatives and inventory management

Oversee night audit function and preparation of daily financial reports

Develop plans to increase occupancy and ADR through walk-ins and upselling at the front desk

Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner

Train team members on PBX procedures and serve as a central communications point during emergency/crisis situations; develop and maintain relationships with local fire, police, and emergency personnel

Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty

Quyền lợi được hưởng

- International and professional working environment

- Competitive salary range

- Competitive benefit packages

Yêu cầu công việc

- College graduation or above;

- At Least 03 years experience as same position in hospitality field;

- Good communication skill

- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

- Leadership skills on staffing and training

Yêu cầu hồ sơ

Please send your updated resume to phuong.vo ihg.com
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Khối Xuyên Trung, Cẩm Nam, Hội An, tỉnh Quảng Nam, Vietnam
  • Chào mừng bạn đến với Moire Hoi An, Vignette Collection! Tọa lạc bên dòng sông Hoài yên bình, chúng tôi tự hào giới thiệu khách sạn đầu tiên thuộc thương hiệu Vignette Collection tại Việt Nam — một điểm đến mang đậm dấu ấn văn hóa và sự tinh tế được chăm chút trong từng chi tiết. Hãy khám phá các cơ hội nghề nghiệp, cơ hội học tập và phát triển cùng Moire Hoi An, Vignette Collection, một khách sạn thành viên của tập đoàn IHG.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo