Assistant / Banquet Manager - Trợ lý (Phó) / Quản lý Tiệc
- Hạn nộp: 15/11/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Khác
Ẩm thực
N/A
31/10/2024 11:35
Mô tả công việc
• Manage all incoming leads for the booking of guest rooms and/or meeting/catering functions.
• Develop lead sources through prospecting, referrals, trace files, and cold calls.
• Exceed personal sales goals, monthly, quarterly, annually, through account development and maintenance.
• Conduct site inspections with prospective and existing clients.
• Develop and implement new sales strategies, tactics and action plans for account base.
• Quote and negotiate prices within established parameters with potential and existing clients. Prepare contracts for clients.
• Manage events from the beginning to the end, process all the information pertaining to bookings.
• Ensure that deposits/cancellation fees where applicable are forwarded to the Accounting department.
• Disseminate event information to the appropriate departments via memos, emails, banquet event orders, directives and rooming lists in a professional and timely manner.
• Follow up post-event to address any issues whilst soliciting return business.
• Establish good business and social relationships within the industry and participate in PR activities to increase sales leads for the Hotel.
Team Management
• Conduct performance review with the team under supervision.
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business.
Other Responsibilities
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures.
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management.
Quyền lợi được hưởng
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Minimum College education
- Good reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
- Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- High degree of professionalism with related human resources management and business acumen capabilities
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Ability to work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
Yêu cầu hồ sơ
Cách thức ứng tuyển:
- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
- https://www.movenpick.com
Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Chuyên viên Phụ trách Tuyển dụng