Front office Supervisor- Giám sát lễ tân
- Hạn nộp: 30/04/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
17/04/2023 13:09
Mô tả công việc
• Supervises and participates in all activities related to the process of rooming guest.
• Ensures that all guests receive a warm and courteous welcome upon check-in.
• Supervises and coordinates room assignment with concerned Front Office sections and other Departments.
• Ensures that all guests are advised of their room numbers and room rates.
• Ensures that next destination sales are promoted upon check-in.
• Promotes hotel facilities efficiently.
• Handles complaints with immediate action and thorough follow up.
• Ensures that information is passed to every one accurate and clear.
• Handles guest needs inquiries and requests promptly.
• Prepares and submits all required statistical reports on a timely basis.
• Ensures that room status is accurate and updated.
• Ensures that room rate is accurate and updated if changed.
• Ensures that guest information is keyed in the hotel system as well as Police‘s system and files guest’s correspondence accurately.
• Makes necessary arrangements for group check-in.
• Provides input for departmental meetings.
• Maintains and controls usage of registration cards, stationary, paper...etc. as well as to reduce cost and expensive.
• Acts as sales person in order to maximize room revenue and MOD’s revenue.
• Identifies departmental training needs and conducts training.
• Establishes and maintains effective employee relations.
• Records all incidents happened in the Supervisor’s logbook during duty shift.
• Complies with hotels health, safety and hygiene.
• Other administrative related.
• Performs related duties and special projects as assigned.
• Well-groomed, neat and tidy at work.
• Strictly comply the Hotel regulation and Employee Handbook.
• Implement Department Head’s instruction and assignment.
• Follow communication lines and report lines.
• Maintain Hotel standards of service quality and performance standards.
• Believe in teamwork, cooperate with colleagues.
• Any additional tasks requested by his/ her HOD.
Quyền lợi được hưởng
- 100% lương trong thời gian thử việc
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp và có nhiều cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp
- Bảo hiểm sẽ được đóng đầy đủ theo bộ luật lao động, (BHXH, BHYT, BHTN...)
- Nhà ở nhân viên (máy lạnh, máy giặt, nước nóng, chăn ga gối nệm...) hoặc được phụ cấp nhà ở & xăng xe khi đăng ký ở ngoài
- Miễn phí 3 bữa ăn trong ngày và đồng phục nhân viên.
Yêu cầu công việc
• Good knowledge of Front office operation, willing to work shift duties. Handle hotel guests when providing services to them and ability to answer phone calls in a friendly and courteous manner.
Qualifications:
• BA degree in Tourism or language.
Experience:
• Minimum 3 year experience in 4-5 star hotels.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV trực tiếp về địa chỉ:
Nam Nghi Resort: Ấp 4, xã Cửa Cạn, Thành phố Phú Quốc, Kiên Giang.
Email: Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Ấp 4, Xã Cửa Cạn, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
Nam Nghi Resort Phú Quốc, tọa lạc trên bán đảo Móng Tay ở phía Bắc Đảo trên một cao nguyên đá tự nhiên, nước biển trong xanh màu lam ngọc hoang sơ của vịnh Vũng Bầu đối diện với Vịnh Nước Thái Lan. Khách sạn chúng tôi cung cấp 114 phòng khách sang trọng và biệt thự, 4 nhà hàng phục vụ ăn uống, một SPA độc đáo mang phong cách ngoại nhập; Trung tâm Thể dục cùng với nhiều cơ sở vật chất phục vụ giải trí, nhiệm vụ hàng đầu của Nam Nghi là cung cấp cho khách hàng sự trãi nghiệm một kỳ nghỉ tuyệt vời với phong cách hiện đại trong khi bảo tồn môi trường tự nhiên và thân thiện với cộng đồng người địa phương Mức lương cạnh tranh và quyền lợi của chúng tôi mang đến cho bạn là chưa từng có trên đảo. Liên lạc với chúng tôi hôm nay để bắt đầu công việc mới trãi nghiệm cuộc sống mang phong cách sống hiện đại của con người Nam Nghi Đảo Phú Quốc.
Thông tin liên hệ
- HR Department - HRM