Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
30443 1

Night Duty Manager/ Duty Manager FO - Quản Lý Trực Ca Bộ Phận Tiền Sảnh

  • Hạn nộp: 29/04/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
30/10/2023 09:12

Mô tả công việc

Front Office Operation
• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk
• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates
• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations
• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook
• Sign media and supervise shift handover procedures
• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently
• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales
• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Ensure procedures of On-Call Valet Desks and driveways are manned at all times and run efficiently
• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.
• Conduct Night Audit Process for hotel

Team Management
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members

Other Responsibilities
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

• Details will be described when interview

Quyền lợi được hưởng

  • Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
  • Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
  • Housing allowance for empployees out of Binh Thuan Province/ Phụ cấp nhà ở cho nhân viên ngoại tỉnh Bình Thuận
  • Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Diploma in Tourism / Hospitality Management

• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Results and service oriented with an eye for details

• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Sơ yếu lý lịch

- Potrait Photo /Ảnh

- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng

- Health check / Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record / Lý Lịch Tư Pháp

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
  • Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu