Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25887 1

Assistant Front Office Manager (Trợ Lý Quản Lý Tiền Sảnh)

  • Hạn nộp: 31/03/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
11/02/2023 10:28

Mô tả công việc

Ensure effective day to day running of each shift in achieving the goals.

Meet and greet all return guests, regular guests, VIP and guests of the hotel both or in absence of front office manager.

Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.

Conduct daily shift briefing, meeting, and daily training including pass on all relevant information to the employees on a timely manner.

Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.

Coordinate and supervise group arrivals and departures by ensuring sufficient staffing levels according to the business flow.

Conduct regular employee training and monthly meeting according to individual development plan; monitor their training tracking records.

Ensure that all company SOPs and property LSOPs are carried out.

Submit relevant maintenance and housekeeping cleaning, blocking rooms, room change requests.

Do the roster, annual leave, sick leave and other leave requisitions in system on schedule.

Maintain and continuously improve motivational working environment within the department.

Maintain and continuously improve building positive relations with other departments.

Oversee the personal hygiene and grooming standards of department employees as outlined in the employee handbook.

Check front desk cash floats to ensure correctness of the amount as issued by accounting department at the end of each shift.

Reconcile and check front desk banking and audit to ensure all departments are balanced.

Ensure yourself and employees are up to date with current facts of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

Maintain the daily department log, daily courtesy call log, and walked guest log.

Conduct room and floor, property inspections as required by management.

Ensure credit policy is adhered to at all times, alerting the front office manager of any potential credit risks.

Ensure all check-ins/outs are efficient within standard limit time, assist front desk agent in case of heavy workload.

Ensure all stationery levels are well stocked and equipment is well maintained.

Ensure the rooms are properly arranged and escort VIP to their rooms.

Report to the management any anticipated problem or concerns.

Maintain and update a systematic filing system of all information related to guests.

Assist all other areas of the hotel when required.

Coordinate (in conjunction with designated department) fire and emergency evacuation procedures.

Conduct regular perimeter checks of the hotel to ensure standards are being maintained, safeguard potential loss of hotel assets.

Ensure manager’s float is maintained at a constant level as issued by accounting department.

Any other duty that may be assigned by management.

Quyền lợi được hưởng

  • Lương, thưởng hấp dẫn.
  • Môi trường làm việc năng động, thân thiện.
  • Hỗ trợ ăn ca
  • Chế độ Bảo hiểm theo quy định. 

Yêu cầu công việc

  • Nữ/nam tuổi từ 25 trở lên
  • Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm chuyên ngành khách sạn ít nhất 2 năm trở lên
  • Biết sử dụng phần mềm Smile là một lợi thế
  • Phẩm chất đạo đức: uy tín, trung thực, nhanh nhẹn, team work, đặc biệt cẩn thận, chi tiết.
  • Suy nghĩ tích cực trong mọi tình huống, Khả năng chịu áp lực cao trong công việc
  • Người có khát khao tăng thu nhập nhanh chóng, yêu thích việc chinh phục khách hàng
  • Có thể làm việc theo ca và tăng ca khi cần thiết

Yêu cầu hồ sơ

  • CV ứng viên
  • Đơn xin việc
  • Sơ yếu lý lịch (xác nhận địa phương)
  • Giấy khám sức khỏe
  • CMND + Hộ khẩu (photo công chứng)
  • Hình 3x4

Hồ sơ nộp trực tiếp tại Văn phòng

69-69A Thùy Vân, Phường 2, TP. Vũng Tàu

Email: Tin đã hết hạn

ĐT: 0254 3623 888 - Hotline : 0868 906 088 (Ms.Minh)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 71 Thùy Vân, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Ba Ria - Vung Tau, Vietnam
  • https://premierpearlhotel.com
  • Bạn yêu thích PREMIER PEARL VUNG TAU BEACH HOTEL & SPA - Mời bạn gia nhập với chúng tôi. PREMIER PEARL VUNG TAU BEACH HOTEL & SPA được biết đến là khách sạn với tiêu chuẩn cao cấp, sang trọng, kiến trúc hiện đại tạo nên một điểm check in hấp dẫn cho du khách đến trải nghiệm dịch vụ đẳng cấp tại thành phố biển Vũng Tàu xinh đẹp. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, tâm huyết, yêu nghề gia nhập vào đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết của khách sạn. Khách sạn 4 sao Premier Pearl Vũng Tàu thuộc quản lý Kiều Anh Group với 3 chi nhánh: Du lịch Phương Anh số 122 - 124 Hoàng Văn Thụ, Phường 9, Phú Nhuận, TP HCM, ĐT: 028 3847 7333 – 028 3847 6666; Khách sạn Kiều Anh - 3 sao số 257 Lê Hồng Phong, phường 8 , Vũng Tàu ĐT: 02543 563 333 - 0888 222 220; Khách sạn Premier Pearl - 4 sao số 69 Thùy Vân, phường 2, thành phố Vũng Tàu ĐT : 0254 650 6666 - 0254 3623 888.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu