Guest Service Supervisor/ Giám sát Lễ tân
- Hạn nộp: 30/04/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
Nhân viên
15/04/2024 10:24
Mô tả công việc
• Read daily arrival and departure report, Duty Manager logs and any updated hotel information
• Taking care of VIPs guest from pre-arrival to departure by inspecting room, welcoming, getting feedback during stay, farewell, preparing amenity etc
• Assist in facilitating smooth and pleasant check-out by conducting billing check prior to VIP departure
• Preview following days VIP arrivals and prepare the arrivals
• Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card registration card and welcome kit
• Keep a visible and active presence in the lobby and communitcate with guests in the resort
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible
• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
• Assist in promoting and upselling the resort’s products and services
• Ensures that all repeat guests are received personalized service and recognition upon arrival
• Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
• Make courtesy calls, provide assistance and arrange amenity for illness guest.
• Check the guest birthday list on daily basis for preparation of birthday cards and cakes to guests
• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Other tasks shall be assigned by management team.-
Quyền lợi được hưởng
- Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- Service charges / Phí phục vụ
- 13th month salary / Lương tháng 13
- Yearly bonus / Thưởng hàng năm
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
Yêu cầu công việc
- Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection in order to achieve guest’ satisfaction
- Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
- Excellent communication skills to both external and internal guests
- Able to speak, read and write English
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Tel: 02583 989 495
Hotline: 0911 899 258 Zalo
Ad: Lot D3, Cam Ranh pennisula, Cam Hai Dong, Cam Lam, Khanh Hoa
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Lô D3, KDL Bán Đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
THE ANAM RESORT CAM RANH - Công ty TNHH MTV Biển Đông Bãi Dài là một trong các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn The Anam. Hiện nay, The Anam Group đang điều hành và quản lý một số doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ hàng không, du lịch, khách sạn tại các nước Châu Âu và tại Việt Nam. THE ANAM RESORT CAM RANH được biết đến là một trong những khu nghỉ dưỡng đạt tiêu chuẩn 5 sao được yêu thích tại Việt Nam và thế giới, với lối kiến trúc Đông Dương đặc trưng và dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp. Công ty định hướng xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự tài năng, nhiệt huyết để cùng đồng hành và phát triển của The Anam.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự