Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
31936 1

Hostess (Nhân viên tiếp đón)

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
16/02/2024 11:02

Mô tả công việc

• Confidently know the food and beverage menu contents and explain them in detail to guests.

• Understand dietary requirements and offer appropriate suggestions.

• Correctly label buffet dishes.

• Keep buffet areas clean at all times.

• Complete TBS checklists on product knowledge.

• Make suggestions on the menu that might suit guests of different nationalities.

• Familiarize with menu items of all other outlets to recommend guests to other outlets.

• Ensure that everything is clean and tidy, ready for guests to enter the restaurant.

• Undertake steps to ensure that the cashiers’ desk is ready and set for service.

• Check reservations with the Supervisor / Manager and confirm any large bookings for the next service period.

• Has basic computer knowledge ie. Words, Excel & PowerPoint.

• Able to make market or competitor survey.

• Assist Bar Attendants and kitchen staff where required and carry out any reasonable duties requested by the Supervisor / Manager.

• Complete the TBS checklist on preparing the restaurant for service.

• Greet guests with smiles and offer assistance with coats, bags, etc., introducing yourself.

• Escort guests to a table and ask if they would prefer a smoking or non-smoking table.

• Greet all guests who walk past your outlet and offer them menus to view when appropriate.

• Offer the newspapers to all breakfast guests and any single diners.

• Ensure that all service procedures are carried out to the standards required.

• Accommodate any guest request or offer appropriate alternatives.

• Take personal responsibility for the service experience of all guests in your designated area.

• Follow-up on any guest questions or queries immediately, and if you don’t have the answer, check with your Supervisor / Manager.

• When passing by guest tables, check if they require service.

• Smile and greet all guests as they enter and exit the restaurant, even if they are not designated to your section.

• Make sure that all areas are cleaned and maintained in accordance with operating procedures.

• Positively end the guests experience by checking on their satisfaction.

• Assist with guests’ coats and bags as they leave, thanking all guests and wishing them a pleasant day.

• Understand relevant OH&S legislations and their implications on the operation of the department.

• Ensure that safe and healthy working practices are observed throughout the service.

• Report any accidents / incidents to the Supervisor / Manager.

• Ensure that the Food & Beverage mission is established and instilled in you and all team members.

• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Insurance as labor law (apply from starting date)

• Heath Care Insurance (24/7)

• 12 - 14 Annual Leaves

• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week

• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances

• Accommodation, uniform, transportation, meals

• Pre-opening Service Charge

• Others benefits

Yêu cầu công việc

• Motivated and committed, approaching all tasks with enthusiasm and seize opportunities to learn new skills or knowledge in order to improve personal performance.

• Flexible and responds quickly and positively to changing requirements including the performance of any tasks requested of you.

• Maintain high team focus by showing cooperation and support to colleagues in the pursuit of team goals.

• 2-4 years similar position in a 4 / 5-star category hotel.

• Good English skills, both written and verbal to meet business needs.

• Strong leadership and training skills.

• Outgoing personality and willing to work for long hours

Yêu cầu hồ sơ

• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com

• Tel: 0329 590 055 

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Tầng 2, tòa nhà Sun Home Phú Quốc, Khu Phố 6, Phường An Thới, thành phố Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt nam
  • Khu nghỉ dưỡng La Festa Phu Quoc một trong những thương hiệu đẳng cấp nhất của Hilton – Curio Collection by Hilton lần đầu có mặt tại Phú Quốc và Việt Nam. Dự kiến đón khách vào năm 2023, khách sạn La Festa Phu Quoc cao cấp 6* hứa hẹn đem đến cho du khách những trải nghiệm đắt giá từ không gian, kiến trúc cho tới dịch vụ xứng tầm đẳng cấp. Nằm cách sân bay quốc tế Phú Quốc 20 km, khu nghỉ dưỡng La Festa nằm tại bờ Tây Nam đảo Ngọc, trung tâm thị trấn Địa Trung Hải, một địa điểm du lịch đã vô cùng nổi tiếng với hình ảnh của ngôi làng cổ Amalfi nước Ý. Toàn bộ khách sạn như ôm trọng tuyệt tác thiên nhiên nơi đảo Ngọc với những bờ cát trắng trải dài, làn nước xanh như ngọc và một hoàng hôn đẹp tới mê đắm.

Thông tin liên hệ

  • Nhân Sự - P. Nhân Sự

Mã QR giới thiệu