Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10077 1

Bell Captain - Tổ trưởng tổ phụ trách hành lý

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Monitor & get ready a welcome drink together with Guest Relation Officer upon guest arrival

Maintain a clean and tidy entrance and baggage room.

Assign night bellman polishing the trolleys and note carefully to the Daily Logbook.

Ensure timely pick up and deliveries pertaining to baggage handling

Maintain close relationship with Reception/Concierge/Cashier as well as other departments

Ensure all job assignments are properly logged in respective logbooks. Use the Duty Log to document matters of importance

Upon arrival of newspapers, prepare and deliver them to guest rooms as assigned by Front Office staff

Helping guest service team in escorting guests to and from their accommodations and also orienting them with the property features, facilities and in room equipments.

Communicate special guest requests to the Asst. Front Office Manager/Manager on Duty.

Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features

Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times

Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

Quyền lợi được hưởng

  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor
  • Opportunity to grow within your property and across the world
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Accor Sustainability 

Yêu cầu công việc

Minimum College education

Computer Basics and knowledge of Property Management software

Good reading and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese

Previous experience working with a hotel environment in the 4 or 5 stars.

Good communication and customer contact skills

Service oriented with an eye for details

Pro-active and reliable. To have a passion for customer service

Yêu cầu hồ sơ

Cách thức ứng tuyển:

- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

- Nộp hồ sơ bản mềm theo địa chỉ: Tin đã hết hạn hoặc qua đường link : https://careers.accor.com/global/en/search-results?keywords=movenpick%20hanoi%20hotel

- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6130) trong giờ hành chính thừ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
  • https://www.movenpick.com
  • Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo