Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10077 1

Telephone Operator - Nhân viên tổng đài

  • Hạn nộp: 15/04/2024
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
04/04/2024 13:19

Mô tả công việc

  • Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
  • Assist guests with international calls and directory queries. Address guests by name whenever possible
  • Handle guests requests promptly, report complaints and irregularities to the Telephone Supervisor
  • Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
  • Be aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
  • Reveiving and posting all guest correspondences, items when requiered
  • Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features
  • Good knowledge of the softwares Material Control (MC), Cadena shift assignment. Key in the Cadena working shift for all Front desk’s staffs. Create a request/purchase when requiered.
  • Filling Registration Card to guest folio after completed declairation. Ensure that there no lost of any them.
  • Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
  • Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
  • Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

Quyền lợi được hưởng

  • Take 2 days off/week
  • 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor
  • Opportunity to grow within your property and across the world
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities

Yêu cầu công việc

  • Minimum College education
  • Minimum 1 year of relevant experience
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
  • Good communication and customer contact skills
  • Service oriented with an eye for details
  • Ability to work effectively and contribute in a team

Yêu cầu hồ sơ

Cách thức ứng tuyển:

- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob

- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
  • https://www.movenpick.com
  • Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu