Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
30661 1

Human Resources Manager

  • Hạn nộp: 11/05/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Lào Cai
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
17/04/2023 09:24

Mô tả công việc

Position Summary:

The Human Resources head oversee the daily operation of the Human Resources office. Responsible for areas of Recruiting, Employee Relations, Benefits, Events, Workers Compensation and other employee-related tasks.

Additionally responsible for short and long term planning of all the HR related functions like workforce planning, recruitment, staffing strategies, wage and salary administration, associate and labour relations, benefits, workforce training and development etc.

HR Manager Duties and Responsibilities:

• To ensure that the company HR operational policies and processes are adhered to and continually improved.

• To assist in all activities concerning the sourcing & recruitment of staff, performance management, staff discipline and HR administration.

• To coordinate and / or conduct departmental training and conduct new hire hotel orientation program.

• Implement corporate policies and procedures on compensation, incentive, bonus and benefits.

• Continually assesses employee morale by analyzing absenteeism and turnover records, lateness and resignations.

• Coordinate and oversee all matters related to staff accommodation, facilities, and transport.

• Coordinates, controls and inspects employees accommodation, staff canteen, rest rooms etc. ensuring it is of the highest possible standard of cleanliness and comfort.

• Coordinate employee wellness and safety programs.

• Conduct needs analysis, develop, implement, and monitor training programs and materials.

• Encourages a good standard of employee conduct and behavior and coordinates disciplinary procedure as and when necessary.

• Ensures appraisals are carried out for every employee every 12 months or as per hotels management policy, and also reviews all appraisals and follows up on development needs, if required.

• Assists other department heads / HOD's in the formulation of HR policies and procedures for their respective departments.

• Assists with and ensures that all procedures concerning promotion, transfer and staff resignation is carried on within Company policy and also within legal boundaries.

• Assists in developing and conducting management training on a variety of leadership and HR topics.

• Assists in overseeing preparation of reports required by government agencies.

• Provide guidance to the leadership team regarding employee morale, employee relations, coaching, counselling and discipline.

Quyền lợi được hưởng

- Salary: negociation

- Bonus on public holiday, bỉrthday, 13th month salary and tourism

- Other benefits as per labor law;

Yêu cầu công việc

Prerequisites:

- Have a Strong background in employment, employee relations, benefits, wages and salary, employee training, accident prevention, and government regulations and policies.

- Strong written communication skills required with an understanding and ability to work in a multi-cultural environment.

Education:

- Four-year college degree in Human Resources or Bachelor's degree or Master's Degree education. Well versed in HR and Payroll Management Systems (HRIS Systems). And Excellent skills in Microsoft Office, and online recruiting resources.

Experience:

- Five years Human Resources management experience required preferably in the hospitality industry and minimum experience of 1 to 2 year in the same position at 4 Star or 5 Star Hotel.

Yêu cầu hồ sơ

- CV (nêu về quá trình công tác, kinh nghiệm)

- Đơn xin việc

- Bản sao bằng cấp chứng chỉ có liên quan

- Sơ yếu lý lịch (dán ảnh có xác nhận của địa phương)

- Giấy khám sức khỏe (thời hạn không quá 6 tháng)

- Photo công chứng CMND hoặc thẻ căn cước

- Xác nhận dân sự

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • ố 18 đường Mường Hoa, tổ 5 phường Sapa, thị xã Sapa, Tỉnh Lào Cai
  • https://https://laocaistarhotel.com/ và https://bamboosapahotel.com.vn/
  • Công ty Cổ phần An Phú Hưng là chủ đầu tư chuỗi 2 Khách sạn 4 sao ở Lào Cai gồm Khách sạn Bamboo Sapa và Khách sạn Ngôi Sao, thành phố Lào Cai. Thành lập năm 2006, gần 17 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần An Phú Hưng đã khẳng định được hai thương hiệu Khách sạn Ngôi Sao và Khách sạn Bamboo Sapa ở thị trường du lịch Lào Cai nói riêng và thị trường du lịch Việt Nam nói chung. Với phương châm “Cùng phát triển” công ty luôn chú trọng nâng cao chất lượng đội ngũ nhân sự. Do đó, công ty đã thu hút được nguồn lực làm việc có kinh nghiệm và chất lượng trong và ngoài tỉnh gắn bó với công ty.

Thông tin liên hệ

  • Nhân Sự - HCNS

Mã QR giới thiệu