Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
35372 1

Bell Captain - Trưởng Nhóm Hành Lý

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
An ninh
Vị trí
Trưởng ca
Cập nhật
13/06/2023 15:55

Mô tả công việc

• Maintain adequate staffing and distribute tasks accordingly to the room occupancy rate.
• Meet with employees on a regular/irregular basis and manage their work and any distress they may be experiencing.
• Frequently inform employees of compliance with training regulations and any changes in the training policy.
• Execute service and work training for employees as needed.
• Oversee the use of supplies in the department and maintain a clean and tidy environment.
• Carry out the duties of the Captain.
• Inspect the tasks distributed among employees and confirm their completion.
• Monitor the dispatches of official vehicles and guest’s vehicles.
• Follow the company's brand standards and code of business conduct.
• Keep informed of the company's values and ideal conduct. Act accordingly.
• Pursue the operational goal by carrying out all assignments tasked by a senior employee.
• Attend necessary training sessions as required by a training manager in accordance with any training plans.
• Maintain positive and productive working relationships with other employees and departments.
• Adhere to hotel grooming standards at all times.
• Use professional and polished language in all written and oral communication.
• Lead with passion and enthusiasm with a commitment to excellence and a creative approach.
• Dedicated to creating personalized experiences and lasting memories for our guests
• Ensure the implementation of the highest standards in guest service, constantly seek out ways to improve product and service as well as increase volumes and profits.
• Follow department policies, procedures and service standards.
• Follow all safety policies
• Oversee for cleanliness, organization and housekeeping/maintenance standards.
• Stand for an extended period of time or for an entire work shift.
• Maintain proper posture while at the desk and work area.
• Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems
• Other duties as assigned.
• Store guest luggage upon request and assist with the loading / unloading of luggage into / out of automobiles. Summon taxis upon request.
• Prepare and maintain all tour and delivery paperwork to ensure accuracy and operational standards are upheld. Supervise all group luggage transfers and amenity deliveries to ensure proper handling and completion. Complete daily paperwork.
• Maintain the check-in station for appearance, organization and operational effectiveness. Inspect associates’ uniforms, operational departmental areas for cleanliness and organization, corrects if necessary.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary & benefit package.
  • 02 months of probation with full salary.
  • Insurance package.
  • Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
  • Duty meal provided by hotel.
  • Annual helpful training courses (local & international).
  • Wonderful working environment with professional team.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS

• Education: Bachelor’s degree or higher in related field preferred.
• Experience: Minimum 1-year experience as Bellman/Doorman. Supervisor experience is preferred.

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

• Must be detailed oriented
• Must show understanding of, and proficiency in, hotel facilities and guestrooms.
• Must have excellent communication skills. Must be able to receive instructions and make reports with accuracy.
• Must be knowledgeable about applicable laws regarding the operation of hotels and restaurantst.
• Ability to work a flexible schedule: weekends, holidays, AM, PM, overnight and overtime when needed.
• Ability to analyze data and trends and create strategies for improvement.
• Strong verbal and written communication skills in English.

Yêu cầu hồ sơ

  • CV attached with recent photo
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ngõ 683 Phố Đ. Lạc Long Quân, Xuân La, Tây Hồ, Hanoi, Vietnam
  • Tự hào là một thương hiệu cao cấp thuộc Tập đoàn Khách sạn Lotte, L7 West Lake Hà Nội đang trong giai đoạn tiền khai trương và xây dựng một môi trường làm việc năng động với văn hóa tôn vinh yếu tố “Con người” lên hàng đầu.Tọa lạc tại vị trí lý tưởng ở phía Tây khu đô thị Hồ Tây, một tâm điểm mới về thương mại, tài chính và văn hóa ở thủ đô của Việt Nam, L7 West Lake Hà Nội hứa hẹn sẽ là một nơi trải nghiệm hoàn hảo cho khách doanh nhân và khách du lịch.Với tổng cộng 456 phòng bao gồm 264 phòng khách sạn hạng sang và 192 căn hộ, L7 West Lake Hà Nội sẽ mang đến một xu hướng văn hóa và giá trị mới của khách du lịch cũng như các cư dân quốc quốc tế đồng thời thu hút những vị khách nước ngoài đến và trải nghiệm sự độc đáo của nền văn hóa địa phương. Với ưu thế nổi trội về việc di chuyển vào trung tâm thành phố cũng như là một trong những Khách sạn 5 sao nằm gần nhất với Sân bay Quốc tế Nội Bài, L7 West Lake Hà Nội được kỳ vọng là một trong những lựa chọn hàng đầu để đáp ứng mọi nhu cầu về cuộc sống của khách hàng. Chúng tôi hoan nghênh bạn ứng tuyển để có cơ hội gia nhập "Đại gia đình LOTTE" bằng cách gửi hồ sơ đến HR_L7@lotte.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo