Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
18242 1

Assistant Manager - Concierge

  • Hạn nộp: 31/07/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Buồng phòng
Cập nhật
08/01/2024 11:07

Mô tả công việc

Administration

  • Assists in the preparation and updates of the Front Office and Bell Desk Departmental Operations Manuals if necessary.
  • Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.
  • Maintains the Daily Log Book.

Customer Service

  • Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.

Financial

  • Maximises associate productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking and flexible scheduling to meet the financial goals as well as the expectations of the guests.
  • Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to.

Operational

  • Ensures that all guest requests and requirements are attended to promptly and handled in the correct manner.
  • Ensures speedy, accurate and efficient telephone and message service at all times.
  • Ensures that communication and co-ordination of all Departments, with particular emphasis on the interaction between Concierge and Front Desk, Sales, housekeeping, Maintenance, Telephone, Security are smooth and efficient.
  • Ensures that all guest details are entered correctly in accordance with the principles of clean data.

Personnel

  • Oversees the punctuality and appearance of all Concierge and Bell Desk associates.
  • Conducts annual Performance Development Discussions with Concierge and Bell Desk associates, supports them in their professional development goals.
  • Assists to prepare and posts weekly work schedules, making sure that they reflect business needs and other key performance indicators.
  • Ensures that associates have a complete understanding of and adhere to associate rules and regulations.
  • Feedback the results of the Associate Engagement Survey and ensure that the relevant changes are implemented.

Quyền lợi được hưởng

• International, professional and friendly 5-star working environment

• Full training from Hyatt (Hotel orientation, Leadership development, E-learning, workshop…)

• Learning and development opportunities

• Associates Social Space (Designed by colleagues for colleagues) and Associate Social Activities

• Complimentary 2 duty meals per working shift and team menu designed by our Chef every week

• Be provided uniform and laundry service

• Discount 50% for F&B service at our restaurants

• Complimentary accommodation at selected Hyatt properties worldwide

• Free parking at our associate parking area

Yêu cầu công việc

  • Work experience as Assistant Manager or minimum 2 years as Team Leader/ Supervisor preferably in a luxury international brands.
  • Good problem solving and focusing on solutions and results having positive and can-do attitude in any difficult circumstance or under high pressure
  • Demonstrated ability to effectively interact with people of diverse socioeconomic, cultural, disability, and ethnic backgrounds.
  • Service oriented style with professional presentation skills
  • A true desire to satisfy the needs of guests in a fast paced environment.
  • Extensive knowledge of various departments in international luxury hotels
  • Excellent organizational, interpersonal and administrative skills
  • Clear concise written and refined verbal communication skills in English.

Yêu cầu hồ sơ

• Online application to:

Tin đã hết hạn or Ms. Vi- Recruitment (028 3824 1234 - Ext: 2302)

• Direct application to:

Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1


Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 2 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, 1 District, HCM
  • https://saigon.park.hyatt.com/en/hotel/home.html
  • Khách sạn Park Hyatt Saigon tọa lạc tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh, kế bên nhà hát Thành Phố và gần kề các địa danh văn hóa và lịch sử nổi tiếng. Khách sạn gồm 245 phòng và suite mang phong cách thuộc địa Pháp thanh lịch vừa được tu bổ để mang đến một đẳng cấp sang trọng mới với thiết kế tinh tế, nội thất được làm bằng tay tinh xảo và những tiện ích cao cấp, hiện đại. Các nhà hàng và quán bar đẳng cấp quốc tế bao gồm nhà hàng Opera chuyên về các món Ý truyền thống, nhà hàng Square One phục vụ ẩm thực Việt và Pháp, khu vực Park Lounge phục vụ trà chiều danh tiếng và 2 Lam Son Bar, một trong những điểm đến hàng đầu của thành phố về đêm. Những khu vực tổ chức sự kiện theo phong cách ấm cúng nhưng không kém phần sang trọng lần đầu tiên được ra mắt tại Park Hyatt Saigon bao gồm Pool House với bếp nướng BBQ ngoài trời và Guest House với khu bếp mở hiện đại, sống động. Xuân Spa yên tĩnh mang đến những gói trị liệu lấy cảm hứng từ các thành phần và nguyên liệu truyền thống của Việt Nam. Trong khi đó, phòng tập được trang bị hiện đại cùng hồ bơi trong xanh hứa hẹn sẽ trở thành một địa điểm thư giãn tuyệt đối. Đội ngũ nhân viên tận tâm tại khách sạn Park Hyatt Saigon mang đến những dịch vụ chu đáo và thân thiện cho những vị khách quý đang cần nghỉ ngơi và những dịch vụ cao cấp được thiết kế riêng.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu