Front Office Manager
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
10/04/2024 14:50
Mô tả công việc
1. Directs and controls all subordinate Front Office staff to ensure that day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met.
2. Co-ordinates with housekeeping to ensure that rooms are serviced according to guest requirements and vacant rooms are cleaned according to arrival schedules.
3. Controls and monitors the room inventory to maximize the hotel yield ensuring strategically controlled overbooking during peak periods.
4. Controls the maintenance and updating of guest history files and disbursement of relevant information ensuring guest requests and preferences are implemented whenever possible.
5. Co-ordinates the procedures involved in guest recognition programs including VIPs.
6. Provides guidance and assistance to Front Office supervisory staff helping them in the execution of their responsibilities and helping them to set their own goals and objectives
7. Oversees the service standards in all Front Office areas ensuring that they conform to the requisite standards and meet or exceed customer expectations
8. Prepares duty rosters, vacation planning and scheduling and public holiday scheduling
9. Assists in the preparation of the hotel’s annual budget, and helps to maximize the yield of the hotel and control
departmental expenses.
10. Conducts periodic checks on villas and public areas to monitor standards of maintenance and housekeeping.
Conducts frequent front and back of house checks ensuring mise-en-place, service procedures, standards of cleanliness and hygiene, repair and maintenance, employee grooming, and manning levels are in order and takes appropriate action where necessary.
11. Assists in the maintenance of efficient administration preparing and submitting reports on time as directed
12. Assists in the selection, training and evaluation of subordinate employees
13. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees
14. Responsible for the implementation and co-ordination of all Front Office related aspects within the Group’s Balanced Scorecard program and for the Group’s profit chain efforts.
15. Acts as a liaison between the Front Office Manager and Front Office supervisory staff appraising him/her of the situation and updating him/her on issues of importance
Quyền lợi được hưởng
- 100% lương trong thời gian thử việc.
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- 100% phí phục vụ.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Group vận hành.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- 100% salary in probation time.
- 45 working hours per week, 02 days-off per week.
- 100% service charge..
- 02 duty meals per working day.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.
- Attend frequently training courses of the group.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- Housing allowance as the hotel’s policy.
- Annual Bonus as per the hotel’s policy.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- Uniform is provided as the hotel’s policy.
Yêu cầu công việc
• At least 2 years in a similar role in 5-star hotel
• Good English Language skills
• Strong organizational skills
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals
• Detailed knowledge of working practices of Front Office
• Strong administrative skills
• Working knowledge of computer systems
• Ability to cope with pressure
• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer
• Working knowledge of local language and any other languages
• Proven track record in hotel of similar standard in similar capacity in Asia/Pacific
Yêu cầu hồ sơ
Please contact the phone number 0824 081 949 for more details.

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Đường Ven Biển, Ấp Ông Tô , xã Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Vietnam
-
Dự án Angsana & Dhawa Hồ Tràm với 52 villa và 162 phòng khách sạn tiêu chuẩn 5 sao quốc tế được vận hành bởi Tập đoàn Banyan Tree của Singapore. Nằm trên cung đường ven biển của Hồ Tràm - thủ phủ du lịch của Bà Rịa-Vũng Tàu, Angsana & Dhawa Hồ Tràm là một trong những địa điểm lý tưởng để du khách nghỉ dưỡng và cảm nhận mọi giác quan. Angsana & Dhawa Ho Tram project with 52 villas and 162 room keys (5* international standard) is operated by Banyan Tree Group - Singapore. Located on the coastal road of Ho Tram - the tourism capital of Ba Ria-Vung Tau, Angsana & Dhawa Ho Tram is one of the ideal places for tourists to relax and feel all the senses.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Xuân - Giám đốc Nhân sự
-