Ambassador Manager (Duty Manager)/ Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng
- Hạn nộp: 31/08/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quảng Nam
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca
05/08/2023 10:05
Mô tả công việc
SCOPE OF WORKS
• Ensure the guest satisfaction during Pre-Arrival, Arrival & In-house at peak level.
• Maintain the given direction and control all activities relating to the Front Office Department.
• Trainings or anything related to employee development programs.
• Primarily responsible to ensure that Front Office shifts are run efficiently, and providing outstanding guest service
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
1. Monitor and responsible for Front Office’s activities.
2. Lead department handover meeting and guarantee the attendance from on duty associates, three times daily.
3. Ensure associates are properly groomed and in branded uniform at all times
4. Maintain working area tidy, clean and organized (including whole lobby, driving way and entrance area)
5. Ensure all associates are aware of role and responsibilities and operate within their guidelines.
6. Maintain a good working relationship between the associates and other departments.
7. Coordinate with Transportation and Tour Vendors
8. Provides excellent service to internal customers in other departments and business partners as appropriate
9. Track up the planning for revenue increase process
10. Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
11. Take care of guest’s incidents. Ensure all guest incident reports and logs are properly filed and maintained.
12. Report higher management serious cases that cannot be solved immediately.
13. Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
14. Determine guest requirements and follow-up. Answer guests inquires and attend to the needs of the guests.
15. Ensures branded service culture has been implemented.
16. Works closely with other employees in a supportive, flexible and empower manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
17. Perform ambassador responsibilities and duties when needed. Ensure smooth check-in and check-out of all guests during peak hours, through properly handing guest accounts and with efficient service provided to all guests.
Quyền lợi được hưởng
Môi trường quốc tế chuyên nghiệp
Mức lương cạnh tranh
Quyền lợi cạnh tranh
- Nghỉ hàng tuần: 2 ngày/tuần
- Đóng BHXH, BHYT, BHTN trên lương thu nhập
- Bảo hiểm tai nạn 24/7 cho toàn thể nhân viên ngay khi nhận việc
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe
Yêu cầu công việc
KINH NGHIỆM
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm tại các khách sạn/khu nghỉ dưỡng
YÊU CẦU:
- Chứng chỉ: Trung cấp/Cao đẳng
- Có kiến thức về khách sạn
- Có ý thức trách nhiệm cao trong công việc chuyên môn
Yêu cầu hồ sơ

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Khối Xuyên Trung, Cẩm Nam, Hội An, tỉnh Quảng Nam, Vietnam
-
Chào mừng bạn đến với Moire Hoi An, Vignette Collection! Tọa lạc bên dòng sông Hoài yên bình, chúng tôi tự hào giới thiệu khách sạn đầu tiên thuộc thương hiệu Vignette Collection tại Việt Nam — một điểm đến mang đậm dấu ấn văn hóa và sự tinh tế được chăm chút trong từng chi tiết. Hãy khám phá các cơ hội nghề nghiệp, cơ hội học tập và phát triển cùng Moire Hoi An, Vignette Collection, một khách sạn thành viên của tập đoàn IHG.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Phương
-