Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36044 1

{Pullman Hai Phong}Call Center Agent/Nhân viên trực tổng đài

  • Hạn nộp: 31/08/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
20/08/2025 15:42

Mô tả công việc

• Be well-groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Accor employee handbook.

• Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection

• Answers guest's inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request

• Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.

• To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.

• Ensures that the guest's name is used where possible in appropriate way

• Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly

• Performs personalized wakeup call efficiently and consistently

• Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered

• To have full knowledge and understanding of each Department Heads position and their role to know who all members of staff are within the hotel

• To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security

• To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests` questions

• To have knowledge of daily events in the hotel

• Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times

• Builds up good working relationships with inter-related departments

• Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

• Handles " Service Center" promptly and follow up that all requests have been responded to the guest's full satisfaction

• Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager 

• Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met

• Seeks opportunities to continually improve guest service.

• Take appropriate action to resolve guest complaints

• Promotes the hotel products and services to any query

• Adheres to strict confidentially with regards to guest's information.

• Demonstrates professional attitude and behavior at all times

• Maintains a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests. Be knowledgeable in all areas of the Hotels Food & Beverage outlets

• Adheres to the hotel's security and emergency policies and procedures

• Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly

• Fully conversant with Hotel Fire procedures and to carry out your role swiftly in the event of an emergency

• Performs other duties assigned by the Superiors

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

  • Good communication in Vietnamese & English
  • Having experience in the same position is preferable

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 12 ( Cũ ) Trần Phú, phường Cầu Đất, quận Ngô Quyền, Hải Phòng, Vietnam
  • Khách sạn 5 sao Pullman Hải Phòng tọa lạc tại thành phố cảng sôi động, điểm kết nối chiến lược qua đường hàng không, đường sắt, đường biển và đường bộ - cánh cửa mở ra thế giới. Với vị trí thuận tiện trên đường Trần Phú, ngay cạnh dải vườn hoa trung tâm, chỉ 5 phút đi bộ từ Bảo tàng Hải Phòng và Nhà Hát Lớn thành phố, 15 phút từ Sân bay Quốc tế Cát Bi, Pullman Hai Phong Grand Hotel là điểm dừng chân lý tưởng của mỗi vị khách trong những chuyến công tác, nghỉ dưỡng. Với 364 phòng khách sạn, 6 nhà hàng & quán bar độc đáo, cùng các tiện ích Hội nghị & Sự kiện có sức chứa lên đến 1.020 khách, và những tiện ích mang thương hiệu Power Fitness và Pullman Spa, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tài năng tại các bộ phận: Kinh doanh & Tiếp thị, Bếp, Tài năng & Văn hóa (Nhân sự), An ninh, Kỹ thuật, Ẩm thực & Nhà hàng, Buồng phòng, Tiền sảnh, Spa, Trung tâm thể thao. Hãy trở thành một trong những thành viên của Pullman Hai Phong Grand Hotel bạn nhé!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo