Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
31585 1

Training Manager - Hội An

  • Hạn nộp: 30/11/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Bình Thạnh - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
30/10/2023 16:03

Mô tả công việc

To monitor, analyze, initate and conduct training sessions and to guide and support the department trainers of the hotel.

1. Plans training budgets, forecast costs and control that cost are kept within the relevant budgets

2. Ensures that all associates receive regular training classes and on the job trainings

3. Assesses training needs for all departments of the hotel in cooperation with the Department Heads and Human Resources Manager and develops a yearly training plan for the entire hotel

4. Guarantees that all new employees go through an orientation program

5. Designs, develops and facilitates training programs

6. Prepares and monitors cross departmental training schedules

7. Guides, consults and develops the departmental trainers

8. Develops and monitors the Hotel Training plans in cooperation with the General Manager, Department Heads and Departmental Trainers

9. Takes the initiative to develop himself by attending seminars, trainings and by reading training and development related literature

10. Informs himself always about latest operational issues, special events and all important happenings in the hotel

11. Evaluating Training Programs Effectiveness: Monitors enrollment and attendance at training classes.

Địa điểm làm việc: Hội An


Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and benefits

- Social insurance, health insurance and unemployment as per state stipulation

- 24/7 accidence cover

- Friendly and professional working environment

- Chance to study and career development

- Discounts on rooms and restaurants at hotels that managed by group

Yêu cầu công việc

• Education: Bachelor’s or master’s Degree majoring in Hotel Management, Fluency in English (verbal and written),

• Conversational level of second language

• Experience: At least 2 years of management experience on the Department Head level in an international environment

• Skills: Good analytic and organizational skills, outstanding people and rhetorical skills, excellent presentation skills, and knowledge of hotel-related software’s and Microsoft Office Applications

Effective time management

Social, pleasant personality, well organized

Customer oriented and result oriented


Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ xin việc được cập nhật mới nhất và bằng tiếng Anh gửi
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 1.000 - 4.999
  • Tầng 29, Tòa nhà Opal Tower, 92 Đường Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, quận Bình Thạnh, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • Bel Group Hospitality là Tập đoàn quản lý chuỗi khách sạn/ khu nghỉ dưỡng tiêu chuẩn 4-5 sao, quy mô hoạt động toàn quốc. Bel Group Hospitality luôn chào đón những nhân tài, có hoài bão, đầy tâm huyết và mong muốn gắn bó lâu dài cùng Tập đoàn.

Thông tin liên hệ

  • Nhân sự

Mã QR giới thiệu