Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11037 1

Front Office Manager

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Monitor and audit front office personnel to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition.

• Supervise the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue.

• Monitor Front Office, and particularly Guest Relations to ensure regular and VIP guests receive special attention and recognition.

• Promote and cross sell all in-house facilities Maintain inter-departmental relationships to ensure seamless customer service.

• Ensure furnishings facilities and equipment in lobby and front areas are clean and well main-tained.

• Schedule and conduct routine inspections of areas under his/her control.

• Maintain knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Depart-ment to ensure that credit procedures are properly carried out.

• Know system recovery procedures.

• Continually check the accuracy of room count.

• Leading departmental training regularly

• Approve upgrades and special amenities.

• Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees

• Conduct comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information.

• Communicate to the General Manager / Director of Rooms such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information.

• In conjunction with the Emergency Response Team prepare emergency procedures upon ad-vice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outrage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc…

• Prepares efficient work schedule for Front Office Staff, arranging holidays and vacation ac-cording to occupancy and forecasts

• Works with Director of Rooms / Human Resources on manpower planning and management needs.

• Works with Director of Rooms in the preparation and management of the Department’s budget.

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity re-lated to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

• Direct managing Assistant Front Office Manager / Guest Relations Manager / Duty Manager / Guest Service Executive / Guest Service Supervisor / Guest Relations Supervisor / Guest Rela-tions Officer / Concierge / Bellman.

• Department Budget and Headcounts.

Quyền lợi được hưởng

Annual leave / year / Nghỉ phép năm

- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật

- Public holidays allowance / Thưởng lễ

- Service charges / Phí phục vụ

- 13th month salary / Lương tháng 13

- Yearly bonus / Thưởng hàng năm

- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn

Yêu cầu công việc

- Minimum intermediate graduate or similar tourism or customer service education.

- Minimum 2 year work experiences in similar field. (or have personal development plan if promoting)

- Fluent in English (verbal, written, read, listening and translation), additional languages preferred

 - Good communication and strong customer service skills

- Required: Leader ship, management skill, relationship and owner ship

Yêu cầu hồ sơ

Contact Us:

Address: Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa



Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô D3, KDL Bán Đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
  • THE ANAM RESORT CAM RANH - Công ty TNHH MTV Biển Đông Bãi Dài là một trong các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn The Anam. Hiện nay, The Anam Group đang điều hành và quản lý một số doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ hàng không, du lịch, khách sạn tại các nước Châu Âu và tại Việt Nam. THE ANAM RESORT CAM RANH được biết đến là một trong những khu nghỉ dưỡng đạt tiêu chuẩn 5 sao được yêu thích tại Việt Nam và thế giới, với lối kiến trúc Đông Dương đặc trưng và dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp. Công ty định hướng xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự tài năng, nhiệt huyết để cùng đồng hành và phát triển của The Anam.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo