Guest Service Agent
- Hạn nộp: 15/07/2025
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
Purpose of Job / Job Summary:
Guest Service Agent is the first point of contact for guests and plays a crucial role in delivering exceptional customer service. Responsible for managing guest check-in/check-out, handling reservations, responding to inquiries, and coordinating with other hotel departments to ensure a smooth and pleasant guest experience.
Key Responsibilities / Duties:
- Welcome guests warmly and professionally, ensuring a smooth check-in and check-out process
- Handle guest inquiries, requests, and complaints efficiently and courteously
- Maintain guest records, reservation logs, and shift reports & do handover consistently
- Manage room reservations via phone, email, and hotel booking systems
- Maintain accurate records of bookings and cancellations
- Coordinate with housekeeping, maintenance, and other departments to ensure guest requests are fulfilled promptly
- Report the guest feedback and any incidents to management
- Follow the standard of information privacy & confidentiality correctly
- Prepare guest folio accurately and handle cash, credit card, and other payment transactions securely, following hotel & local bank guidelines
- Answer phone calls, transfer calls appropriately, and manage front office stationery
- Coordinate with the related department to prepare & welcome VIP or special requests
- Perform other tasks & assignment for business by Hotel Management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with monthly performance bonus & incentive
- Service charge since probation
- Uniform provided and free parking
- Extra annual leave, 100% SI, HI & UI on actual salary
- International working environment.
- Year end bonus
Yêu cầu công việc
- Qualifications: vocational school graduation preferably in hotel management
- Experience: more than 01 year of experience
- Specific skills / abilities: Interpersonal skills, communication skill, problem solving, fluent English
- Personal qualities: Overall and detail oriented
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 25 - 99
Phòng 705, tầng 7, tòa nhà Daeha Business Center , 360 Phố Kim Mã, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội, Vietnam
-
-
https://wilque.vn/vn
WIL’QUE là thương hiệu khách sạn đến từ Singapore. WIL’QUE hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Ly - Trưởng phòng Nhân Sự
-