Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25954 1

Japanese Restaurant Manager (Koki Restaurant)

  • Hạn nộp: 31/08/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

  • Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
  • Communicates expectations, recognizes performance, and produces consistent desired business results.
  • Ensures and provides flawless, upscale, professional and high-class guest service experiences as a role model and expertise in all F&B restaurant related matters.
  • Oversees and manages the daily operations of the designated restaurant and ensures that all team members comply with service standards, departmental policies and operating procedures set by the hotel.
  • Ensures consistency in providing luxury quality of service, food and beverage to the guests.
  • To keep up to date with the current trends in the competitive market and assist the Executive Chef in the development of the service and menu pricing strategies.
  • Be able to perform all tasks within the department and assists in covering of shifts for team members when necessary.
  • Is responsible for the accurate financial and budget reporting to the management (e.g. financial objectives, P&L, budgeting, cost management, etc.).
  • Maintain an up to date knowledge of the hotel daily services, activities, promotion, and event. Effectively communicate and update all team members on any changes to ensure guests receive up-to-date information.
  • Assists the higher management in updating the Standard Operating Procedures in accordance to the hotel standards and business level by suggesting improvements to improve efficiency of work and performance.
  • Responsible for quality, maintenance and inventory management of materials, goods and operating equipment.
  • Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter-departmental collaboration and support
  • Empower team members to take ownership and responsibility in going beyond to exceed guest expectations. Delegate responsibility and expect accountability and regular feedback.
  • Participate in recruitment activities such as interviewing new talents for the departments and succession planning.
  • Proactively identify training needs of team members to ensure enhancement and performance improvement. Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Plan and schedule roster according to business level to optimize resources.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participate in periodic team bonding activities
  • To develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

  • Qualification

Diploma / Degree in Hospitality specializing in Food and Beverage or Restaurant Management is preferred

  • Work Experience

2 – 3 years prior experience is similar role/capacity at luxury hotels/resorts

  • Technical Skills

Working knowledge of POS systems (e.g. MICROS)

Yêu cầu hồ sơ

Đính kèm CV/Hồ sơ cá nhân cập nhật nhất có ảnh
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 11 Lê Phụng Hiểu, Trang Tien, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo