Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
35372 1

Order Taker - Nhân viên Tiếp nhận Thông tin

  • Hạn nộp: 31/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Tây Hồ - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Buồng phòng
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/04/2024 10:25

Mô tả công việc

  • To ensure fully updated handover information from team and other departments related.
  • Take hand over master key & inventory from night shift
  • Prepare all daily report related to HK activities including: arrivals, departure, special requests updated from system & other dept.
  • Attend daily briefing with all housekeeping team member to ensure of the day's requirements and focus to HT & SR activities.
  • Master key issue out to each member or outlet relate with a signature.
  • Handle all information in/out from telephone or via other channel to right person in charged.
  • Be responsible & organized in Lost & Found control
  • To ensure HK duty roster updated on system & monitor internal paper work
  • Check all request status from previous day & follow up pending list including defect work orders ware updated)
  • Receive information & update room status from floor supervisor to system.
  • Purchase order in charged & follow up all pending list to ensure par stock enough always, (Specially consumables)
  • Responsible for the general storage operation and coordinate with other related outlets/ departments on the delivery and received of items, accurately update all information into the internal report system.
  • Ensure in-out quantity store updated in to bin card inventory accurately and timely according to hotel standards and regulations
  • Do inventory for all HK items, to ensure store bin card quantities out-in were updated with detail including Lost & Damaged with cause (daily/ monthly/quarterly/ annually) to both TH & SR.
  • Arrangement, ensuring that HK products are properly arranged in terms of type, quantity and quality.
  • Issue products follows the principle of first in first out in store and optimizes all store area, space and shelves.
  • Check and follow expiry date to all product (if any).
  • Follow up all Loan Items quested & forms to making sure everything ware handle.
  • Coordinate with other HK supervisors for good store arrangement
  • Responsible to ensure the costs are effectively controlled. Always work with a sense of cost (like saving energy, apply “re-think” and three Rs- Reuse-Reduce-Recycle).
  • Conduct training/ coaching team member & new one follows up SOPs, P&P & other knowledges to improve skill jobs.
  • Quickly handle complaint, unusual situations & together with higher levels discuss to find out the best solution, ensuring not to affect the image of the hotel.
  • Be responsible in keeping the property safe and secure.
  • Ensure good communication and create good working environment between all team member. Provide essential support in handing any problems that may arise.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary & benefit package.
  • 02 months of probation with full salary and service charge.
  • Insurance package.
  • Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
  • Duty meal provided by hotel.
  • Annual helpful training courses (local & international).
  • Wonderful working environment with professional team.

Yêu cầu công việc

  • Education: College diploma or its equivalent.
  • Experience: Experience in hotel housekeeping preferred

Yêu cầu hồ sơ

  • English CV with a recent photo
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ngõ 683 Phố Đ. Lạc Long Quân, Xuân La, Tây Hồ, Hanoi, Vietnam
  • Tự hào là một thương hiệu cao cấp thuộc Tập đoàn Khách sạn Lotte, L7 West Lake Hà Nội đang trong giai đoạn tiền khai trương và xây dựng một môi trường làm việc năng động với văn hóa tôn vinh yếu tố “Con người” lên hàng đầu.Tọa lạc tại vị trí lý tưởng ở phía Tây khu đô thị Hồ Tây, một tâm điểm mới về thương mại, tài chính và văn hóa ở thủ đô của Việt Nam, L7 West Lake Hà Nội hứa hẹn sẽ là một nơi trải nghiệm hoàn hảo cho khách doanh nhân và khách du lịch.Với tổng cộng 456 phòng bao gồm 264 phòng khách sạn hạng sang và 192 căn hộ, L7 West Lake Hà Nội sẽ mang đến một xu hướng văn hóa và giá trị mới của khách du lịch cũng như các cư dân quốc quốc tế đồng thời thu hút những vị khách nước ngoài đến và trải nghiệm sự độc đáo của nền văn hóa địa phương. Với ưu thế nổi trội về việc di chuyển vào trung tâm thành phố cũng như là một trong những Khách sạn 5 sao nằm gần nhất với Sân bay Quốc tế Nội Bài, L7 West Lake Hà Nội được kỳ vọng là một trong những lựa chọn hàng đầu để đáp ứng mọi nhu cầu về cuộc sống của khách hàng. Chúng tôi hoan nghênh bạn ứng tuyển để có cơ hội gia nhập "Đại gia đình LOTTE" bằng cách gửi hồ sơ đến HR_L7@lotte.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu